Kartka komunijna

                                                                    Witajcie!
    Przeglądając ostatnio Wasze blogi, pozazdrościłam Wam pięknych prac pierwszokomunijnych.
Dlatego dziś i u mnie pierwsza karteczka w tym temacie. Bardzo prosta, w delikatnych kolorach.
Użyłam papierów z Galerii Papieru Wiek Niewinności, oraz z Magicznej Kartki Magię Barw 27,
                          a tekturkowy kielich z hostią pochodzi z Crafty Moly.
      W planach mam wykonanie kilku takich kartek, jak i exploding boxa dla dziewczynki.
                                                               


                Chciałam jeszcze podziękować za miłe komentarze pod poprzednimi postami.
I pozdrawiam moich trzech dzielnych Muszkieterów - obserwatorów. Dziękuję, że jesteście ze mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty