4-te Urodziny

       Kiedy tylko zobaczyłam to wyzwanie i paletę barw - wiedziałam, że muszę coś stworzyć.
Kolory moje ulubione, do tego złoto, biel, koronki - rewelacja. Konkurs ogłosiła AGATERIA, z okazji swoich 4-tych urodzin. Jubilatce - wszystkiego najlepszego!


Do wykonania kartki zainspirowały mnie głównie kolory,  groszki na balonikach, ażurki na torcie. Brzegi kartki delikatnie postarzyłam (pasuje mi do nierównych brzegów zielonych makaroników), popiskałam złotą farbą, choć na zdjęciu widać to bardzo niewyraźnie. Dodałam trochę biżuterii i moje ulubione kwiaty z WOC.




                                                              I jeszcze banerek:


                                Pozdrawiam Was serdecznie i miłej niedzieli Wam życzę!
                                                  A jutro udanego poniedziałku!
                                                                   Buźka :)

29 komentarzy:

  1. Ależ jest piękna ta karteczka, aż mi szczena opadła. Moja kartka przy Twojej nie ma szans. Powaliłaś przeciwników na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Iza! Ja tak myślę za każdym razem, gdy oglądam prace innych. I myślę, że każdy ma szanse, bo każdy wkłada serce w wykonanie swojej pracy. A już my początkujące najbardziej. Nie każdy natomiast dysponuje odpowiednimi pomocnymi narzędziami. I kto wygra, to już inna bajka ...
      Chociaż ja zawsze jakąś cichą nadzieję mam... Dziękuję Ci za uznanie, to już dla mnie nagroda.

      Usuń
  2. dziękuję za udział w zielonej zabawie Agaterii:)
    Rysa DT Agateria.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna też czaję się na ten konkurs ;) powodzenia, Twoja karteczka przecudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki i układ karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Małgosiu. Karteczka świetna, powodzenia w wyzwaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczności, ja uwielbiam Gosiu te Twoje karteczki, zawsze mają taką nutkę delikatności i są poprostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca :) Świetny układ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, bogata kompozycja i piękny dobór kolorów Małgosiu! Jestem zachwycona tą karteczką. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki są bardzo fajne, a sama kartka Prześliczna!!!! powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Wam za miłe słowa i pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny bukiet i ażurki w tle :-))) Powodzenia w wyzwaniu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wykorzystałaś tablicę. śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne połączenie kolorów... bardzo mi się podoba ta karteczka, lubię takie koronkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, kolory są przepiękne! Naprawdę śliczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna kolorki świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna i bardzo klimatyczna kartka :))) Życzę powodzenia w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest naprawdę śliczna :-) fajnie zinterpretowałaś tablicę - nawet postawione brzegi dostały interpretację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny bukiet :))
    Serdecznie dziękujemy za udział w zabawie urodzinowej Agaterii! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna kartka i bukiecik wspaniały.
    Dziękuje bardzo za udział w konkursie Agaterii.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest, zachwyciła mnie kompozycja kwiatowa :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią! pozdrawiam mONAmi

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty