Czekoladownik

Dzisiaj mam dla Was czekoladownik - tak, tak, znowu fioletowy!!!
I nawet pokusiłam się o pokolorowanie promarkerami storczyków!
I nawet jestem zadowolona z efektu ;)





Czekoladownik w fizycznej postaci posłałam już jako rewanż do pewnej miłej osóbki :),
a fotki pracy zgłaszam (oczywiście) na fioletowe wyzwanie do Hubci,
oraz

użyłam tekturki dla Ciebie i stemplowanych storczyków.

***
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tyle ciepłych słów na temat mojego fioletowego albumu.
Buziaczki :)





26 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszły te storczyki! Całość równie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to już musisz więcej prac z kolorowaniem pokazywać :) świetny czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, cudny czekoladownik, a fiolet to Twój kolor. Powodzenia w wyzwaniu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy a storczyki swietnie ci wyszly

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Bardzo Śliczny ten Czekoladownik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zawsze wychodzą Ci zmagania z papierem. Efekty rewelacyjne. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu ale cudeńko stworzyłaś:)Piękny czekoladownik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace- wiesz, pokochałam fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności. Tak piękny czekoladownik to ja bym brała nawet bez czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, szczerze cieszę się, że storczyki poszły w ruch <3 cudowna kartka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszedł czekoladownik Małgosiu, pięknie wyglądają te fioletowe storczyki :)
    Mam także te stempelki od Magdy, muszę w końcu coś z nich wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu nie dość że cudnie wykonany to jeszcze udało Ci się uchwycić fiolety na zdjęciu . Super prezent , musze chyba i ja kiedyś spróbować taki zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze cudna kartka w moich ulubionych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Storczyki cudownie Ci wyszły :) Sam czekoladownik, co tu dużo mówić - śliczny! :)Te fiolety nieźle Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca Gosiu :) Cudownie wygląda, wspaniały pomysł na podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny czekoladownik, a storczyki i cała kompozycja zachwyca ! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe wyglada! I te storczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny :) Ewunia w tym miesiącu wniebowzięta!

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna praca:)! pozdrawiam cieplutko;)! malwinku DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny czekoladownik, każda słodycz, która się w nim znajdzie będzie smakowała znakomicie. Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Papelii

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekoladownik śliczny, a storczyki pierwsza klasa, CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty