Dwa maluszki

Witajcie w sobotni , u mnie bardzo pochmurny dzień!
Jakiś czas temu dołączyłam do zespołu "I like challenges".
Zawsze byłam ciekawa, jak "to"wygląda z tej drugiej strony. No i dzisiaj miałam tam swój "pierwszy raz"!!!
Jakby ktoś chciał zaglądnąć, to zapraszam tutaj.
***
Dwa tytułowe maluszki, to kartki - bombki o średnicy 9 cm.
Dwie wersje kolorystyczne:
brokat- srebro - niebieskości oraz zielenie - czerwień - złoto






Ciekawa jestem, jakie kolory u Was dominują w tegorocznych,świątecznych pracach?
U mnie pewnie będą wszystkie, nawet fiolety!!!
Pozdrawiam Was serdecznie i zdrówka życzę, bo do mnie coś przylazło ;)


34 komentarze:

  1. Gosiu przede wszystkim gratuluję, fajnie, że dołączyłaś do zespołu I like challenges :DDD. Bombki prześliczne, super inspiracja :DDD. Dużo zdrówka życzę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko piękne bombeczki zrobiłaś:)
    Gratuluję dołączenia do tak fajnej ekipy:) No i zdrówka życzę....u mnie coś córa "smarkata" chodzi, ale mam nadzieję, że przez weekend ją wykuruję.
    Ściskam mocno)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, gratulacje serdeczne z powodu dołączenia do challengowego zespołu. Urocze te maluszki. Co do kolorów - to chyba też różnorakie u mnie będą się przewijać.
    Buziaczki i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu przede wszystkim zdrówka życzę. Gratuluję dołączenia do zespołu zaraz polecę zobaczyć co tam się dzieje. A bombeczki wyszły ci ślicznie, obie wersje kolorystyczne bardzo ładne, idealnie skomponowane.
    Co do kolorków w moich pracach-są wszelakie bombki quilling kolorowe, a reszta zobaczymy co czas pokaże. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombeczki! U mnie królują tradycyjne kolory zgodnie z preferencjami zamawiających :) Dopiero, jak będę robić kartki dla siebie zamierzam poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wszystkie kolory tęczy- zawsze przemycam kolory. Ale...marzy mi się taka biało-craftowo-brokatowa praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombkowe karteczki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)) piękne karteczki=bombeczki zrobiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu to już taka pora, że coś tam próbuje nas "złapać" :) Obie bombeczki świetne, ale moja faworytka to niebieska (ostatnio coś mam ciągoty do tego koloru).
    Oczywiście gratulacje że dołączyłaś do kreatywnej ekipy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maluszki :) U mnie w pracach kolory są wszystkie. Choć nie urkywam że głównie to czerwienie, zielenie i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, cudowne te twoje maluszki. W moich kartkach tworzonych przez niemal okrągły rok, dominują wszystkie kolorki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu cudne maluszki :) u mnie z kolorami to rożnie, ale przede wszystkim niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu! Urocze są te Twoje Maluszki, U mnie również występują wszystkie Kolory - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. "Bombowe" karteczki :)
    Świetnie, że dołączyłaś do challengowej ekipy!
    A u mnie też dość kolorowo...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta powinny być kolorowe, jak też bawię się wszystkimi kolorami i oczywiście brokatami. Prześliczne te bombeczki Gosiu! Ściskam Cię bardzo mocno i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Małgosiu awansu!!! a bombeczki są prześliczne! ja uwielbiam kolorowe święta, czyli mix kolorów...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! A maluszki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, u mnie w pracach tak jak i w domu dominują świąteczne kolory standardowe ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu gratuluje dołączenia do DT , Będziesz nas teraz pięknie inspirować. Bombkowe karteczki są przepiękne . Zabieram się za ten format kartki już od dawna, może w końcu się doczeka,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! Fajny pomysł na kartki-bombki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulację do łączenia do takiej wspaniałej ekipy :)
    Piękne są obie te kartki-bombki :) Zawsze się zachwycam tym formatem kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dołączenia do DT. To jak już się tam zadomowisz to może zdradzisz jak to jest z tej drugiej strony ? A maluszki urocze. U mnie wszystkie kolory na kartkach 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne prace, cudnie się błyszczą. Gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu gratuluje swojego pierwszego posta w nowej ekipie i w nowym miejscu! Prace prześliczne! A u mnie kolorystyka jak zawsze rozmaitą!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urokliwe te maleństwa i z klimatem:) Gratulacje Gosiu,oj będzie siedziało:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje "maluszki" bardzo urocze! Gratuluję awansu blogowego i wciąż rewelacyjnych pomysłów Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki :) I gratuluję dołączenia do zespołu. Będę śledzić Twoje inspiracje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty