Bombka ze sklejki

No nie mogłam się powstrzymać :))
Lato się kończy a za mną chodziła zimowa bombka, a właściwie zimowy domek.
Trafiłam na niego oglądając  blogi z decoupage, bo wciąż mam ogromną ochotę spróbować czegoś nowego. Tak więc zainspirował mnie mój pięciolatek, który chętnie odkrywa świat rękodzieła
 i Inspirello (tutaj domek).

Na początek powstała bombka, na wzór tej z Inspirello.
Tym razem nie jest to sam papier, lecz sklejka i HDF(cokolwiek to znaczy :))






Druga bombka i domek czekają w kolejce :)

Buziaki dla Was
Gosia


16 komentarzy:

  1. Super ! Na swieta bedzie jak znalazł !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bombeczka, Gosiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna bombka Gosiu, wspaniałości! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bombeczka! Uwielbiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombka Gosiu :)) Fajne te domki :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bombka, podoba mi się taka zima w lecie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hdf jest chyba ciut grubsze od sklejki, ale moge się mylić. Bombka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, fajnie by tez wygladała na płytach CD.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bombka, ogromnie mi się taki pomysł podoba.
    Uściski Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu pięknie wyszła Ci bombeczka. Czekam na kolejne:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bombka. Lubię takie zimowe domki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bombka, pięknie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra :) już się pojawiają bombeczki :) Uwielbiam ten świąteczny okres :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty