Kartka na chrzest

Witajcie!
Dziś w sumie nic nowego, powtórzona kartka na Chrzest Święty chłopczyka.
Kartka i pudełko różnią się tylko kilkoma szczegółami.
Praca powstała już chyba ponad miesiąc temu.
Ciężko się tworzy w koronaczasie ...





 do kompletu tort, też podobny do poprzedniego :)




I tak parę słów od siebie ...
Nieprzyjemne wydarzenia poprzednich i obecnych miesięcy odbiły się niestety na moim zdrowiu.
Siedzę więc sobie teraz (na szczęście) w domku, kuruję się i próbuję odstresować.
Muszę się nauczyć żyć ... spokojniej, mniej nerwowo,
ale czy to dziś możliwe???
Pozdrowienia dla Was, trzymajcie się zdrowo!
G.
 



17 komentarzy:

  1. Och te buciki na torcie sa rozczulajace :) wspaniale wyglada ten smakołyk :) komplecik z aniołkiem śliczny :) trzymaj się Małgosiu, bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności Małgosiu, karteczka prześliczna a tort z bucikami jest prześliczny. Pozdrawiam serdecznie i uściski przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgoniu, przede wszystkim życzę Ci zdrowia i pokoju serca.
    Piękna jest ta kartka, a torcik to miód na moje serce łasucha:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe Małgosiu, nawet w tak ciężkim okresie. Czasem trzeba się zresetować i od nowa poukładać priorytety. życzę Ci zdrówka i samych pozytywnych myśli.
    A karteczka wyszła ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt, cięzko w obecnej sytuacji stworzyć jakąś pracę, kartka jest piękna a torcik piękny, te buciki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, urocza karteczka a tort fenomenalny! Samych dobrych myśli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu przepiękne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu cudnie i kartka i torcik z bucikami .A te wykrojnikowe dzieci wcale nie są takie proste do poskładania . Wyszło Ci cudnie . Gosiu zdrówka Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka i torcik pierwsza klasa, zdrówka zatem życzę Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyszło :):):) karteczka mimo ze duzo na niej sie dzieje bardzo mi sie podoba bo wszystko stonowane i dopasowane :) a tort mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały zestaw, podziwiam zarówno karteczkę jak i tort :) Tort jest tak śliczny, że aż chyba byłoby mi szkoda go zjeść :)
    Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och, jaki fantastyczny duet przygotowałaś Małgosiu! Trzymaj się Kochana, dla mnie też osobiście to bardzo trudny czas:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu karteczka cudna ale ten tort!!! Zawsze zachwycam sie tymi Twoimi wspaniałymi wypiekami i dekoracja.
    Kochana jeśli moge Ci doradzić nie ogladaj wiadomości itp ja od jakiegos czasu unikam tego i żyje sie lepiej. Druga sprawa zdecydowałam zaczać spotykać sie z bliskimi. Nam każa siedzieč w domu a sami tego nie robia wiec jaki to sens ich sluchać. Buziaki i zdrówka życzę. Działaj twórczo myśli będa zajęte☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka bardzo ładna. Tort mistrzostwo świata. Myślę że smakuje wspaniale. Ja przestrzegam obostrzeń. Siedzę w domu, mało wychodzę, czytam, haftuje, kartkuje jak mam ochotę. Lubię być w domu choć coraz częściej teraz wyjeżdżamy na działkę. Dziś boli mnie ciało po sprzątaniu domku działkowego po zimie i gospodarowaniu myszek. Zdrowia życzę i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj! Co ja słyszę? Zdrowie się posypało...
    Niedobrze, mam nadzieję, że już Trzeba się nauczyć odpoczywać bo tego niestety nie umiemy, szczególnie my kobiety.
    I nie stresować rzeczami na które nie mamy wpływu.
    I żyć wolniej.
    Zdrówka!

    A torcik pierwsza klasa.
    Ale nie, nie chcę kawałeczka, trzeba zrzucić Covidowe boczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty