Komplet komunijny

Sezon komunijny powoli się kończy, mam do pokazania jeszcze dwa kompleciki stworzone właśnie z tej okazji. Dzisiaj będzie taki:


Powiem, że bardzo mi się podoba, właśnie takie delikatne ozdobienie kartki. Główną role odgrywa tutaj tekturka (ze Skrapińca) i kwiaty z WOC, których jestem fanatyczką.
 


                                A tutaj razem - kartka w pudełku. Napis pochodzi od JoliGG.



Pozdrawiam Was ciepło, dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie. Bardzo, bardzo mnie to cieszy.                      Witam też serdecznie nowe obserwatorki bloga.
                                            Buziaki dla Was wszystkich:)

5 komentarzy:

  1. brokat na tekturce dał fajny delikatny efekt a kwiaty faktycznie bardzo ładne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny elegancki komplet. Kwiaty i tekturki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty