Candy w Gosikowym Zakątku

             Obiecałam niespodziankę na poprawę nastroju - więc ogłaszam małą rozdawajkę!
Do zgarnięcia takie oto przydasie: (tak nieco w świątecznych klimatach, bo widzę, że już ruszacie z produkcją karteczek bożonarodzeniowych):
  • kilkanaście kolorowych papierków w rozmiarze 20x20
  • 3 małe arkusze dodatków do samodzielnego wycięcia
  • 10 baz kartkowych w różnych rozmiarach, niektóre z kopertami
  • kilka wycinanek
  • tekturki z Papelii
  • parę błyskotek
  • wstążeczki
  • bukiecik papierowych kwiatów z WOC
  • NIESPODZIANKA!
 

Zasady są proste:
  1. Wyrażacie chęć wzięcia udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem.
  2. Umieszczacie banerek na pasku bocznym swojego bloga i linkujecie go to tego posta.
  3. Będzie mi miło, jeśli zostaniecie obserwatorami bloga, choć nie jest to warunek konieczny.
  4. Czekacie cierpliwie na wynik losowania.
Zapisy na Candy trwają od 22.09 do 22.10 tego roku. Po tym czasie wylosuję szczęśliwą osóbkę, do której pojedzie paczuszka. Mam nadzieję, że znajdą się chętni.
                                      Pozdrawiam Was i dobrej nocki życzę!

55 komentarzy:

  1. Zgłaszam się Gosiu jako pierwsza, może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra rozdawajka, banerek już porwałam, idę śladami Izy.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności. To ja się też już zgłaszam :) banerek zwinę jutro jak włączę komputer :)
    I gratuluję szczęściaro cudnych papierów z Magicznej Kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiki, ja też bardzo się cieszę z wygranej. Po raz pierwszy chyba udało mi się coś wygrać.

      Usuń
  4. No jasne, że znajdą się chętni, na takie super cukieraski? Ja też się zapisuję w kolejke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś do rozdania. Chętnie się po nie ustawię. I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Cudne nagrody:)
    Banerek umieściłam na swoim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    i zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się ustawiam po nagrodę, bo bardzo mi się podoba i przyda się. Pozdrawiam.
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fantastyczne przydasie i papiery :) Z radością staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności do wygrania! nie opuszczę takiej okazji ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, szalejesz Gosiu, ja również powalczę, ps banerek już u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie widze ze nie ma u mnie banerka, ja sie pytam jak to:?? uzupełniam!!!!i prosze o litość wszak zarobiona jestem ;p

      Usuń
    2. Ja też zarobiona! Nawet nie zauważyłam. Tak, że się nie martw ;) Buziaczki

      Usuń
  11. Zgłaszam się :)
    Banerek już widnieje na moim blogu - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam. http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja chętnie ustawię się słodkości :) Obejrzałam też trochę Twoich prac i chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej :) ustawię się w kolejce i ja, z chęcią przygarnę zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja próbuję szczęścia, choć u mnie z tym kiepsko. Ale może dzięki takim wspaniałościom nauczyłabym się scrapkowych karteczek. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam cię serdecznie. Ja jestem bardzo chętna, bo kartki robię często, więc takie skarby bardzo mi się prxydadzą. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na widok takich przydasi oczy od razu się świecą! Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się! :-) Twojego bloga obserwuję od dawna, podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudeńka rozdajesz :) banerek już wisi u mnie więc grzecznie staję w kolejce :D Zapraszam do rewizyty :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Są przydasie jest frajda i zabawa dlatego zgłaszam swój udział w Twoim candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się przyłączę, również robię kartki, piękne prezenty. Skusiłam się na kolejne candy. http://quillingowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Od jakiegoś czasu planuję spróbować swoich sił w robieniu kartek , ale nie wiem co konkretnie powinnam nabyć ,a w Twojej zabawie znajduje się wiele wspaniałych materiałów do robienia kartek więc dołączę do zabawy ,licząc na szczęśliwy traf. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent, zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się ustawiam w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zgłaszam po te cudowności :) Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przyłącze się do zabawy zasady spełnione banerek wisi tu http://kamilanogajrekodzielo.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja też chętnie się zapiszę, banerek zaraz na blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się również na Twoje Candy :) Banerek czeka na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rzeczy chcesz nam podarować, a przydasi nigdy dość :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojoj, przydałyby mi się takie przydasie, bo swoją przygodę z karteczkami zaczęłam stosunkowo niedawno i nie posiadam przydasi bożonarodzeniowych :)
    więc oczywiście się zapisuję ;) bannerek tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce! :)
    Banerek: http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz dłuższa ta kolejka, ale spróbuję stanąć i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z chęcią przygarnęłabym takie przydasie dlatego zgłaszam się do zabawy :) banerek już wisi u mnie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie przyłączę się do zabawy :) Banerek już jest na haftownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Małe cudo, więc z miłą chęcią dołączam do zabawy :)
    Banerek na blogu http://elementymojegozycia.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też się ustawiam w kolejce po takie cukierasy :)
    banerek http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam,ja nie mam blogu ale mam nadzieje ze nie bedzie to specjalna przeszkoda w zabawie?Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się do zabawy, bo przygotowałaś super słodkości :)
    zapraszam do mnie:
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ja również wyrażam szczere chęci na udział w zabawie :) może w końcu mi się uda, wygrać jakieś cuda :D banerek już u mnie www.papierowepiekno.blogspot.com :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękności :) Z chęcią zgłaszam się do zabawy!
    http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe prezenty. Zapisuje się do kolejki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne nagrody, przydadzą się do świątecznych karteczek, zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne prace i ciekawy kąt inspiracji, na pewno nie raz tu wrócę :) Banerek u mnie na blogu - anetakhandmade.blogspot.com, pozdrawiam i zapraszam też do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ojej , to jeszcze ja ..... bardzo chętna na słodkośći , ktore serwujesz w sam raz na jesienną chandrę

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja się zgłaszam choć nie mam szczęścia,banerek na pasku bocznym,pięknie tu u ciebie,więc zostanę na dłużej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie się przyłączę! :) Przepiękne przydasie :) pozdrawiam ciepło i gratuluję ciekawego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzutem na taśmę zdązyłam:) I ja staję w kolejce:) U mnie poprawa nastroju wręcz wskazana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty