Zabawa wiosenno - wielkanocna - lista par do wysyłki

Witajcie w nowym tygodniu!
Dzisiaj ogłoszenie par wymiankowych biorących udział w zabawie.


Bardzo się cieszę, że tak nas dużo zgłosiło się do zabawy.
Dobieranie par odbyło się za pomocą tradycyjnego losowania, kolejność zupełnie przypadkowa.
Tak więc ślepy ;) traf połączył na dobre i na złe, przynajmniej na czas zabawy, takie oto osoby:

  1. Izu - Mika 
  2. Milka Chmiel - Hafty Agaty
  3. Rączka Made - Ela 17
  4. Elżbieta K - Alina
  5. Akrimeks - Teresa
  6. Świat Nicią malowany - Anna Maksymiuk
  7. Magda Wo - Tesa57
  8. Anko - Sarenka
  9. Kasiaaa - mikaglo3d
  10. Czarna Dama - Ruda
  11. Martuszka - Anielique
  12. Ewa GilMałgorzata Burczyk
  13. Małgorzata Zoltek - Ewa Kwiatkowska
  14. Szczęśliwy Zakątek - Bogusława Matusiak
  15. Anna Klimkiewicz/analungs - Iwona
  16. Hubka - Małgorzata Burczyk
  17. Pasje Violi - elelia
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. 
Ja mam to szczęście występować  dwa razy, bo była nas nieparzysta liczba chętnych, a wolałam zostać przy losowaniu. Dlatego drogie Ewy wybaczcie, jesteście na mnie skazane!
***
Kochane Dziewczyny, od dziś zabieramy się do roboty! 
Trzeba się postarać, aby nasz połówka była zadowolona!!!
Kontaktujemy się między sobą i wymieniamy adresami. Mamy dokładnie miesiąc czasu, żeby przygotować i wysłać niespodziankę. 
***
Do 15 - go marca wysyłacie też do mnie zdjęcia Waszych paczuszek.
Wtedy ja wylosuję (znowu?!) dwie osóbki, dodatkowo obdarowane przeze mnie.
***
Jakby były niejasności, czy wątpliwości - piszcie!
***
Jeszcze dla przypomnienia zasady, klik, czyli co robimy i pakujemy.

Buziaczki :)

15 komentarzy:

  1. Ja mogłabym poprosić jeszcze o zasady tzn: co robimy? Nie pamiętam 1 jajko tak o co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam zajrzeć do koleżanki z pary a trafiłam do siebie na bloga, pewnie jakiś chochlik się wkradł i zamieszał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, poznam kolejną blogową koleżankę i Jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie ze na ciebie trafilam . Pozdrawiam i biore sie za robote.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie ze na ciebie trafilam . Pozdrawiam i biore sie za robote.

    OdpowiedzUsuń
  6. o ciesze się mam nową koleżankę blogową , nie mam pojęcia co robi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tą możliwość poznania nowych, zwariowanych rękodzielniczek uwielbiam takie zabawy. Nowa kartka już się tworzy, a ja zmykam do mojej zabawowej partnerki, żeby podejrzeć jej gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :-D Chyba jeszcze się nie wymieniałyśmy! Super- skontaktuję się w weekend! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj spóźniłam się :( powodzenia dziewczyny w tworzeniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie też Gosiu przypadła w zabawie nieznana mi dotąd blogerka. A więc fajno, piszę do niej i działamy. Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty