niedziela, 10 stycznia 2016

Dla Babci, dla Dziadka, dla Obojga ...

... bo taka jest ta kartka i z taką myślą ją tworzyłam. 
Zresztą, oceńcie sami:




Moja pracę zgłaszam na wyzwania do:



W bingo wybrałam linię: kwiaty-połperełki-koronka,
chociaż kwiaty-tekturka-wstążka też się kwalifikuje.

oraz do

http://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-1.html
Moje ulubione przydasie to zawsze kwiaty, koronki, wstążki, tekturki i warstwy.

*******************

Dziękuję Wam moje kochane obserwatorki za miłe komentarze pod ostatnim postem.
Doceniam bardzo Waszą obecność i zapewniam, że na słowach się nie skończy ;)
Ale o tym wkrótce ...
Do następnego napisania, pozdrawiam :))



28 komentarzy:

  1. Fantastyczna :) Podoba mi się kolor pracy i koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolorki! Pięknie skomponowałaś całość - lubię takie delikatne, trochę koronkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście można i babci i dla dziadka, cudna kompozycja buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko super karteczka i w cudownym kolorze :) Oj będą Dziadki zadowoleni. Moi już niestety nie żyją :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi takich zdolności do takich prac ,więc podziwiam na innych blogach.Prześliczna kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :). Dziadkowie na pewno będą zadowoleni :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiasz Małgosiu kompozycją detali na tej karteczce. Ja zawsze mam z tym problem, nigdy mi się takie nie udają, są płaskie jak naleśnik, jakbym bała się tych podwyższeń na kosteczkach, których nie potrafię niczym zastąpić/ bo ich nie mam/, zresztą do haftu może i nie są potrzebne. Dziadkowie i Babcie będą uradowani z takiej klimatycznej, karteczki i kolorki takie stonowane, uniwersalne.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, a ja odwrotnie - mam problem z płaskimi kartkami. Zawsze mi coś na nich brakuje.

      Usuń
  8. Misterna praca, wszystko dokładnie przemyślane i wykonane. Podziwiam mistrzowskie nałożenie wielu elementów i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Dziadkom sprawi na pewno wielką radość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane moje, małe sprostowanie - moi Dziadkowie już niestety, nie żyją. Ale w kartkę włożyłam serce, tak, jakbym dla Nich ją robiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Bardzo fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, kartka jest śliczna i widać, że włożyłaś w pracę kawał serducha :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :DDD.

      Usuń
  13. Piękna, warstwowa praca! Dziękuję za wspólną zabawę- Joanna jot.be.gie DT PrzydasiePasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka, jak zawsze na najwyższym poziomie! śliczna! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNA! Wspaniałe kolorki i kompozycja karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości stworzyłaś! Powodzenia w wyzwaniach!
    Pozdrowionka przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka piekna i duzo warstw :) SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPIĘKNA, śliczne kolorki i kompozycja cudowna

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam fiolet! Piękna kartka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
    Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna kartka:) Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w tworzeniu kartek

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycająca, bogata kompozycja Małgosiu. Masz fantastyczne wyczucie estetyczne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Boska!! Te kolorki, te dodatki, ach! Ach jak cudnie!

    OdpowiedzUsuń