Świętujemy roczek!

Dokładnie rok temu, napisałam swojego pierwszego posta (tutaj).
I nie będę Wam dziś opisywać jak pełna byłam obaw, czy ktoś do mnie zajrzy, będzie czytał, co mam do napisania i jeszcze skomentuje. Chyba każdy początkujący bloger ma podobne odczucia. 


Na dzień dzisiejszy dumna jestem z tego, co osiągnęłam. Nie są to jakieś spektakularne sukcesy, ale małe kroczki poczynione ku dalszemu rozwojowi. 
Najważniejsze, że poznałam Was, wspaniałe osoby, które do mnie zaglądają i komentują, a nawet wyślą kartkę na Święta czy urodziny. 
Bardzo Wam za to dziękuję! 

Nie rozpisuję się więcej, bo wiem, że czekacie na wyniki Candy.
Rozstrzygnięcie odbyło się tradycyjną metodą losowania. Nagrodę główną (kalendarz, scrapki i kartkę) rozlosowałam wśród wszystkich osób, które zapisały się na rozdanie.



Nie jest to cała wygrana!
Po prostu nie dałam rady zrobić pełnej prezentacji. Będą jeszcze przydasie i słodkości.
A teraz najważniejsze:
Nagrodę główną wylosowała -
*************
A do moich obserwatorek i komentatorek powędrują dwie nagrody pocieszenia:
karteczka, przydasie i słodkości.
Kolejne dwie wylosowane osóbki to:
Dziewczyny serdecznie Wam gratuluję!
Paczuszki będę wysyłać w połowie przyszłego tygodnia, poproszę więc o Wasze adresy, 
ślijcie na maila.

Pozostałym zainteresowanym bardzo dziękuję za udział w zabawie i życzenia.
Najchętniej obdarowałabym Was wszystkie, ale nie jest to niestety możliwe.
*******
Na koniec małe pytanko:
Czy miałybyście ochotę na zabawę u mnie, znajdą się chętne osóbki do wzięcia udziału???
???

Buziaczki!




26 komentarzy:

  1. gratki dziewczyny, a Tobie Gosiu szczególne gratulacje i podziękowania ode mnie, ps chętna na zabawę jestem tylko zdradź prosze jakieś szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps Gosiu zapraszam na candy do mnie :D http://decoartm.blogspot.com/2016/01/candy-candy-candy.html

      Usuń
  2. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :) co do zabawy chętni się znajdą z pewnością jak podasz jakieś szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, ale jestem zaskoczona, że znalazłam się w gronie wygranych :) Gratuluję ci Gosiu serdecznie i bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę, z chęcią wezmę udział w kolejnej :)
    adresik już ślę na email i gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu Tobie gratuluję roczku i życze jeszcze wielu twórczych lat na blogu tutaj z nami. Dziewczynom gratuluję wygranych. A co do zabawy, to na pewno będa chętnie, ale musisz napisać o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejejej! Super wiadomość :) bardzo się cieszę, dziękuję! :)
    co do przemyśleń - ja też w przypadku bloga najbardziej się cieszę z faktu, że poznałam tyle zdolnych kobietek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszę niedługo o szczegółach zabawy, bo nie byłam pewna czy będzie jakiekolwiek zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu jeszcze raz gratuluję rocznicy prowadzenia bloga. Bardzo cieszę się z wygranej. Gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę, a co do pytanka to może i ja bym wzięła udział pod warunkiem, jaka to będzie zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku :), wielu kolejnych życzę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę.
    Gratulacje dla Sandry zwyciężczyni i pozostałych obdarowanych.
    Niechaj Twój blog rozrasta się w posty, te karteczkowe jak i te o słodkościach, które robisz.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje rocznicy!!!
    Ja nie mam przeciwko nowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna rocznica. Dziewczynom gratuluje wygranym a tobie sle zyczenia . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za zabawę i gratuluję wylosowanym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy i gartuluję różnież wygranym :)
    A do zabawy na pewno zajdą się chętne osóbki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom a Tobie Gosiu dziękuję za miłą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje przesyłam wylosowanym, a Tobie Małgosiu samych radości w prowadzeniu bloga. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwycięzców i dzięki za zabawę. Gosiu, a dla Ciebie wszystkiego naj... naj... najwspanialszego z okazji podwójnych urodzin :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratki dla wygranych! :-)
    a dla ciebie gratulacje z okazji roczku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję serdecznie za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dziewczynom :).

    Mi Twoje rozdanie gdzieś uciekło ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)
    i jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn!! dziękuję za zabawę!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu, dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty