Kolorowy zawrót głowy

Witajcie!

Ogłaszam taką zabawę - "Kolorowy zawrót głowy"
czyli:

1. Należy wykonać dowolną pracę scrapową (kartkę, notes, pudełko, album itp.) 
Temat zupełnie dowolny!
2. Warunkiem jest aby była ona jak najbardziej kolorowa i najlepiej warstwowa.
3. Zdjęcia Waszych prac (podpisane!) proszę wysłać do mnie na @:  gosikowy.zakatek@gmail.com
Można zgłosić maksymalnie 3 prace i mają być one nowe.
4. Zabawa trwa do 13 sierpnia b.r. 
5. Do wygrania - nagroda!!!

A oto moja dla Was inspiracja:



Banerek dla chętnych



Ponieważ zainspirowały mnie cudne papierki z nowej kolekcji LemonCraft,
do wygrania jest właśnie taki zestaw i powyższa kartka!


Zachęcam do zabawy!!!



28 komentarzy:

  1. Ale cudna inspiracja,mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i papierki :) Jak dam radę to się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałości! Nie jestem dobra w takich pracach, ale może spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, karteczka jest cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna karteczka, z wielką chęcią i przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu! Karteczkę Prześliczną stworzyłaś, Jak mnie wena odwiedzi to chętnie się przyłączę do zabawy - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i cudne papierki ... ale warstwy i kwiaty to jednak nie moja bajka:-)
    Więc tym razem dam wygrać innym :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu karteczka wspaniała. Kolorowa radosna piękna. Nie wiem czy dam radę bo dla mnie to chyba zbyt duże wyzwanie bo ja mało ogarnięta w takich karteczkach jestem haha ale może coś skromnego wymyśle. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, kolorowa i pełna radości karteczka! Kusisz Gosieńko ale temat jest tak wdzięczny, że chyba się przyłączę.
    Buziaki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko, Twoja kartka jest jak wulkan słońca, kolorów i radości. Jak wena pozwoli, to chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna inspiracja do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna kartka i świetna zabawa!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie inspirujesz :) Przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kartka!!! Kurcze u Ciebie zabawa, a ja znowu w tyle, nie wiem czy mi się uda zrobić cokolwiek w tym bałaganie jaki u mnie obecnie panuje :(. Właśnie zaczęłam malowanie kafli i starych szafek, przydasie spakowane w kartony :(.
    Gosiu, dziękuję Ci, że bierzesz udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej! Super zabawa i karteczka! Trudno będzie, bo długa droga przede mną do zdobycia doświadczenia, ale postaram się Małgosiu :-)
    serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj...przegapiłamv tego posta...ale zabawa jest tak cudna, że postaram się przyłączyć:-)
    Juz mi nawet pomysł chodzi po głowie tylko czasu wolnego mi dajcie:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia dla dziewczyn :) Kartka jest zdumiewająca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy tworzysz, pięknie inspirujesz! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka cudowna! :) Zabawę sobie odpuszczę, bo w temacie kartkowym dopiero raczkuję i wiem, że nie podołam zadaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka śliczna, bardzo kolorowa i optymistycznie nastrajająca, świetny pomysł z zabawą:). Pozdrawiam niedzielnie i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow piękna praca i fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł, a i praca przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem jednak upośkledzona- zrobiłam karteczkę warstwową, tak sie starałam-0 zagladam a ti....ma być jeszcze kolorowa!!! i doopcia!!!!!!!!!!!!!!! Bo moja ma 4 kolory i to w ogóle nie bardzo kolorowe....buuuuuu...czy jeszcze zdążę?
    Buziam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty