sobota, 22 lipca 2017

Projekt "Słoik"

Witajcie,
jakiś czas temu znalazłam taką zabawę, (a raczej ona znalazła mnie ;)) -
na blogu Katalog inspiracji, zajrzyjcie koniecznie.
Miała ona polegać na obdarowaniu dowolnej, wybranej przez siebie osoby słoikiem wypełnionym czymś, co wywoła uśmiech u tejże osoby.

banerek zabawy

***
Ja taki słoik podarowałam mojej mamie, z okazji imienin.
Było to parę miesięcy temu i oczywiście zapomniałam o projekcie i publikacji posta.




Słoik wprawdzie żaden nadzwyczajny, wypełniony czekoladkami, ale zadanie myślę spełnił.
Być może jeszcze powtórzę zadanie i wyślę taki słoiczek w świat!?!
Ciekawe, czy ktoś chciałby taką niespodziankę otrzymać?
Buziaki :)


18 komentarzy:

  1. Ja chętnie przygarnę i puszczę dalej... nawet wiem do kogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja słoiczkowa :) Ja też dostałam taki od Moniki i miałam z tym dużo radości :)Brawa dla Moniki za zapoczątkowanie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super niespodzianka, Mama pewnie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super słoiczek i do tego ze słodka zawartością.
    Serdeczności, Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny słoik z moimi ulubionymi cukierkami:-) fajny pomysł bo oprócz tego że słoik ze słodka zawartością to później może posłużyć jako ozdoba. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!Słoiczek wyszedł przepięknie! Widziałam , chyba u Agnieszki, taki z myślami zapisanymi na karteczkach- rewelacja! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi miło, że podchwyciłaś mój pomysł. Sprawiłaś mi ogromną radość tym postem. Cieszę się, że słoiczki "wędrują" - niosąc radość innym.
    Pozdrawiam pięknie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoik słodkości jest zawsze super😁
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka niespodzianka tak pięknie opakowana to jest coś! Świetny pomysł na upominek:) A słoiczek sam w sobie cudowny i w mojej ukochanej kolorystyce:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super słoiczek, swietny pomysł, najwazniejsze, ze spełnił swoja rolę. A pewnie, ze bym chciała taki słoiczek, jeny ale bym się cieszyła :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na słoiczek z niespodzianką :) Twój śliczny, Mama była z takiego słodkiego prezenciku z pewnością zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy pomysł na zapakowanie prezentu jest idealny, a tutaj... świetny pomysł wykorzystałaś:) i jeszcze przyozdobiłaś.EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i uroczy słoiczek przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny słoik, a ile radości dostać takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki słoik zawsze mile widziany, bo jest cudowny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie robic takie słoiki wypełnione łakociami, czy to słodyczami czy pyszna herbatka....Twoj Gosiu jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń