Projekt "Słoik"

Witajcie,
jakiś czas temu znalazłam taką zabawę, (a raczej ona znalazła mnie ;)) -
na blogu Katalog inspiracji, zajrzyjcie koniecznie.
Miała ona polegać na obdarowaniu dowolnej, wybranej przez siebie osoby słoikiem wypełnionym czymś, co wywoła uśmiech u tejże osoby.

banerek zabawy

***
Ja taki słoik podarowałam mojej mamie, z okazji imienin.
Było to parę miesięcy temu i oczywiście zapomniałam o projekcie i publikacji posta.




Słoik wprawdzie żaden nadzwyczajny, wypełniony czekoladkami, ale zadanie myślę spełnił.
Być może jeszcze powtórzę zadanie i wyślę taki słoiczek w świat!?!
Ciekawe, czy ktoś chciałby taką niespodziankę otrzymać?
Buziaki :)


19 komentarzy:

  1. Ja chętnie przygarnę i puszczę dalej... nawet wiem do kogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja słoiczkowa :) Ja też dostałam taki od Moniki i miałam z tym dużo radości :)Brawa dla Moniki za zapoczątkowanie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super niespodzianka, Mama pewnie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super słoiczek i do tego ze słodka zawartością.
    Serdeczności, Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny słoik z moimi ulubionymi cukierkami:-) fajny pomysł bo oprócz tego że słoik ze słodka zawartością to później może posłużyć jako ozdoba. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!Słoiczek wyszedł przepięknie! Widziałam , chyba u Agnieszki, taki z myślami zapisanymi na karteczkach- rewelacja! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi miło, że podchwyciłaś mój pomysł. Sprawiłaś mi ogromną radość tym postem. Cieszę się, że słoiczki "wędrują" - niosąc radość innym.
    Pozdrawiam pięknie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoik słodkości jest zawsze super😁
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka niespodzianka tak pięknie opakowana to jest coś! Świetny pomysł na upominek:) A słoiczek sam w sobie cudowny i w mojej ukochanej kolorystyce:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super słoiczek, swietny pomysł, najwazniejsze, ze spełnił swoja rolę. A pewnie, ze bym chciała taki słoiczek, jeny ale bym się cieszyła :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na słoiczek z niespodzianką :) Twój śliczny, Mama była z takiego słodkiego prezenciku z pewnością zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy pomysł na zapakowanie prezentu jest idealny, a tutaj... świetny pomysł wykorzystałaś:) i jeszcze przyozdobiłaś.EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i uroczy słoiczek przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny słoik, a ile radości dostać takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki słoik zawsze mile widziany, bo jest cudowny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie robic takie słoiki wypełnione łakociami, czy to słodyczami czy pyszna herbatka....Twoj Gosiu jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio robiłam lampiony ze słoików. Wzory robiłam farbami do szkła. Nigdy nic wielkiego a ucieszyła mnie moja własna praca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty