Ania & Ola

Witajcie!
Tak mnie ostatnio Ania zmotywowała swoim komentarzem pod biało - czarnymi kartkami, że dorobiłam pozostałe prace do Jej wyzwania.
Ślubny obrazek - pamiątka na podobraziu, z cytatem,
 (autor digisa JolaGG, jak się nie mylę).
Zdjęcia, niestety kiepskie :(




Wielkanocna kartka folkowa (tylko takie papierki udało mi się znaleźć w swoich zasobach :)


Dwie pozostałe kartki już pokazywałam w ostatnim poście.

I wszystkie razem:

jeszcze banerek zabawy




No to lecę nakarmić żabę u Ani!
Buźka dla Was :)

24 komentarze:

  1. Małgosiu nawet nie wiesz jak się cieszę, że dałas się namówic !! Wiedziałam , że ze ślubną kłopotu nie będzie bo robisz ich sporo . A widzę, że i z folkową poradziłaś sobie wyśmienicie. Cudne są te Twoje kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka! Świetny pomysł na pamiątkę ślubną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, dobrze, że Ania Cię zmotywowała, bo powstały dzięki temu takie prześliczne kartki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu no po prostu cudeńko ta ślubna-pięknie ozdobiona i wspaniały cytat a i z folkową poradziłaś sobie świetnie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu! Wiedziałam że Ty sobie poradzisz z każda karteczką i nie myliłam się, Karteczki są przeurocze, Ta ślubna Cudowna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślubne życzenia wygladają fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace Gosiu :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki Gosiu, ta ślubna piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kompozycja kwiatowa na ślubnej pamiątce. Karteczki świąteczne też urocze, ta folkowa również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki:) urzekła mnie w szczególności Wielkanocna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace!!! Ramka wyszła pięknie, a ta wielkanocna-super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobrazie super udekorowałaś i karteczki wyszły Ci wspaniale. Twoje prace zawsze na wysokim poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kartka jestem oczarowana.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace, ta ślubna wymiata, jak zwykle koronka :3 cacy :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że się zmobilizowałaś, bo cudowne prace wyszły spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty