Róże w zimie czy zima w lecie???

Witajcie Dziewczęta i Chłopaki (jeśli tu zaglądają ;)!

Tytuł posta trochę przewrotny, ale obiecałam Wam zimę i lato w jednym! 
Stało się tak dzięki papierom Stamperii, jakie zanabyłam jakiś czas temu. Kolekcja nazywa się Sweet Christmas i ma mnóstwo fajnych obrazków, tagów itp. do wykorzystania w zimowych pracach.
Tutaj możecie pooglądać, jak te papierki wyglądają.

I zobaczcie, jakie ciekawe połączenie zimowych krajobrazów z letnimi kwiatami, różami!

U mnie znalazły się na dwóch kartkach, mocno obrokaconych i pokrytych "szronem".







Ciekawa jestem, jak Wam się podoba takie połączenie?

Pozdrawiam piątkowo i miłego weekendu życzę :)
Gosia
 


28 komentarzy:

  1. Małgosiu!!! Karteczki są cudowne!!! Super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, padam z zachwytu. Różę pasują na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu jestem pod wrażeniem:) Są cudowne. Brawo mistrzyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzał w dziesiątkę z takim połączeniem. Ślicznie to razem się zgrało.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Wspaniałe. Cudowne. Gosiu co tu więcej pisać jestem zauroczona. Pięknie ten szron na karteczkach wygląda. Udanego i slonecznego weekendu zycze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestandardowo, ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie podoba i to bardzo! Pieknie polaczylas wszystko Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie noooo...oniemiałam...połączenie jest świetne!!!Dziwne...róże i zima? Ale efekt zachwycający!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu! Wspaniałe karteczki, Róże pasują zawsze i do wszystkiego , Więc i na świątecznej karteczce mogą się znaleźć - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne połączenie, ja jestem zauroczona, a już pierwszą kartką szczególnie, jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana kto jak nie Ty takie cuda potrafi.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, these are amazing!! I love the colors and details of both!! They are stunning!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki są przepiękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu jakież one piękne :-) jejku i te ośnieżone detale..są perfekcyjne.
    Będę poszukiwać promocji na te papiery, bo Twoje prace przekonały mnie. Oglądałam je ostatnio, ale trochę mnie ta gramatura papieru studzi.
    serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dobrej soboty:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna zima! Jak ja kocham takie klimaty domki i iskrzący śnieg. Wspaiale połączyłaś zimę z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba takie połączenie, cudne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Obie kartki robią piorunujące wrażenie! Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kompozycje Małgosiu, jestem zachwycona!
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Two super cards, Malgorzata. Amazing! Beautiful flowers, images and colours!!!!!!! I LOVE them!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są bajecznie zmrożone, wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, róże są kwiatami uniwarsalnymi więc czy w letnich czy zimowych oszronionych pracach wyglądają pięknie. Kartka wspaniale zakomponowana. Urocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW!!! Cudowna, ślicznie wszystko dobrałaś :) Wspaniale się lśni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli napiszę - doskonała - to za skromnie. Jeśli napiszę -cudowna- to niesprawiedliwa ocena. Cokolwiek napiszę - to słaba ocena. Może określenie Niebiańska!- będzie akurat.
    Szczerz mówiąc, to wzruszyła mnie tak kartka. Jest wyrazem moich marzeń. Nota i bene :) Kiedyś dostałam , podobną, nie tak piękną. Tamta wywołał u mnie wiele radości i wiele łez. Ale to sprawy odległe i trudne.
    Ta kartka jest NIEBIAŃSKA ! Poruszyła moje serce.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDO !!! CUDO !!!! CUDO !!!
    Padłam z wrażenia :D
    Zachwycona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne, bardzo mi się podobają, a jak oszroniłaś karteczki, jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty