Aniołki ... i nie tylko

Witajcie!
Na dzisiaj przygotowałam - aniołki!!! Na kartkach :)
A dla zainteresowanych kilka zdjęć z pracami dzieci, jakie wykonały na wspólnych zajęciach o których już wcześniej pisałam.



Karteczki są proste, 
bo podobne mieliśmy zrobić na zajęciach. 
Ale chciałam też, żeby dzieci miały wybór: czy robimy z aniołkiem, czy z bałwankiem, albo z kolorowanką. Miałam też przygotowane wycinanki tekturowe (dziękuję Kinga!),
naklejki piankowe i całe mnóstwo innych błyskotek.
Lecz plany planami, a wyszło inaczej.
Na początek moja grupa miała liczyć 25 dzieci, tych najmłodszych, 4-6 lat.
I jak to maluszki, niecierpliwe strasznie, ale bardzo kreatywne!
Wyszły z zasady im więcej, tym lepiej. 



 Tylko takie zbiorcze zdjęcie udało mi się zrobić, bo brakło czasu na inne.

Nauczycielki zainteresowane tym co się dzieje w zerówce, zaprosiły mnie za zajęcia ze starszymi klasami - 5, 6, 7.

Materiałów tylko mieliśmy mało, bo na taką ilość nie byłam przygotowana.
Dobrze, że zabrałam swoją maszynkę i wykrojniki.
Kombinowaliśmy więc z tego, co zostało.
Zobaczcie, jakie świetne kartki powstały:
















Piękne prawda?

Dzieci zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie, bo miałam obawy, czy te starsze będą chętne na takie zajęcia. A tu nie dość, że słuchały z uwagą i zaciekawieniem, to jeszcze chciały więcej, ba,
nawet prosiły o kolejne warsztaty.
No i większość pytała, ile kosztuje maszynka ;)
Bo przy nich wycinałam różne kształty i bardzo im się to podobało.

Powiem Wam, że ten czas jaki spędziłam z dziećmi był bezcenny! Bawiliśmy się świetnie!
Chętnie jeszcze kiedyś powtórzę coś takiego.

Pozdrawiam serdecznie :)
 



 



24 komentarze:

  1. Prowadzenie warsztatów daje dużo satysfakcji ,a szczególnie z tak zdolnymi dzieciakami. Cudowne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywność dzieci zadziwia i zachwyca. Stworzyliście piękne kartki :)
    Uważam, że takie warsztaty powinny być organizowane w każdej szkole. Na pewno by odkryły wiele talentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace dzieci stworzyły i jak widać warto im robic takie zajęcia:) a Twoje karteczki Gosiu mi sie bardzo podobaja:) najbardziej z tym cudnym aniołowym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe mnóstwo wspaniałości :0 Dzieci bardzo kreatywne :0 Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki! Mam nadzieję, że we wtorek u nas powstaną nie gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczki Twoje z aniołkami , a te dziecięce aż miło podziwiać takie śliczności dzieci zrobiły, oj fajne takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że dzięki tobie poznali pracę jak robić kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. These are all so beautiful!! The children did a wonderful job on all of them!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre karteczki są świetne!!! fajna zabawa- na pewno! Karteczka pierwsza z posta- cudna- czy Ty, Gosiu, sama kolorowałas aniołka? Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jakie kreatywne dzieci Ci się trafiły, piękne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu! Prace dzieci są naprawdę piękne, A Twoje Karteczki z Aniołkami są Przeurocze
    - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace. podziwiam dzieci i ich zapał. A niby się mówi że ciągle przez kompem siedzą.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace :) Zdolne masz dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kartki, a jakie pomysłowe i różnorodne, chyba żadna się nie powtarza - piękne!!! Gosiu, ta pierwsza kartka z malowanym stemplem przepiękna, ślicznie Ci wychodzi kolorowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko, piękne te anielskie kartki, szczególnie pierwsza. A dzieci to prawdziwi artyści.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca z dziećmi zawsze daje sporo satysfakcji, powstała wspaniała świąteczna galeria prac. Twoje kartki Gosiu jak zwykle zachwycają.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post! Wyrabianie wrażliwości artystycznej u najmłodszych to piękne przedsięwzięcie. Kartki są bardzo ładne. Każdy z maluchów ułoży sobie w głowie naukę i ruszy do swojego dzieła, z pewnością. Pierwsze kartki, na początku postu, są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne karteczki :)
    Dzieci są bardzo kreatywne i zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kartki powstaly, a praca z dziećmi daje mnóstwo radości! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje kartki piękne . Widać że zdolne dzieci dzięki Tobie zarażą się pasją tworzenia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołkowe karteczki skromne, ale piękne. Dziecięce są niesamowite! Jestem zachwycona przemyślanymi kompozycjami i jest kilka swietnych prac w stylu C&S, który to mnie sprawia zawsze kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołki świetnie prezentują się na świątecznych kartkach :)
    A dzieciaki po prostu wykazały się wspaniałą kreatywnością i zdolnościami! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty