Kaktusowa wymianka

Miałam przyjemność wziąć udział w prywatnej  wymiance
 "na zakończenie lata".
Motywem przewodnim miały być egzotyczne liście lub kaktus.
Moją parą wymiankową została Ania z Płonących motyli.
Zobaczcie,co dla siebie przygotowałyśmy:

Album dla Ani możecie obejrzeć tutaj, resztę już pokazuję

kartka



przydasie, słodkości, świeczka - kaktus i ramka na zdjęcia



Ja od Ani otrzymałam
kartkę, pleciony koszyk w kształcie liścia, cudne zielone bransoletki, kolczyki i całą masę przydasi
a także słodkości.
Dokładnie możecie to zobaczyć u Ani na blogu, 
opisała Ona wszystko pięknie i do tego dodała mnóstwo zdjęć.



Jak widać wymianka była bardzo udana,
Aniu, dziękuję Ci raz jeszcze za te wspaniałości.
Organizatorce zabawy dziękuję za zaproszenie bo dzięki temu mogłam poznać Anię :)

I to już chyba ostatnie akcenty kolorowego lata.
Czas przygotowywać kartki świąteczne ...

Buziaki :)



14 komentarzy:

  1. Gosiu! Wspaniała wymianka, Pięknie się obdarowałyście - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka. Piękne prezenty przygotowałyście dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka na bogato :) Zaintrygował mnie ten koszyk w kształcie liścia - fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe prezenty sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że i Wy sprawiłyście sobie wiele radości. Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z tych waszych paczuszek to bym co nieco podkradła :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko, pięknie się z Anią wymieniłyście.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wspaniała wymianka i bogata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu wspaniała wymianka i bogata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że wymianka udana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    แทง บอล ฟรี

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Thanks for sharing the good information!
    เว็บ พนัน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty