Komplety ślubne i niespodzianki

Witajcie, witajcie!
Udało mi się dziś dorwać laptopa i napisać post.
Będą kartki na ślub i podziękowania dla koleżanek blogowych, które mnie ostatnio obdarowały.

Co do kartek, to takie zwyklaki, komplety na ślub,
ale takie mają "wzięcie". Abstrakcja nie zawsze się podoba :))






Kartki różnią się w sumie tylko złotymi i różowymi dodatkami.

A teraz podziękowania.
Jakiś czas temu udało mi się wygrać wyzwanie u Weroniki,
i w nagrodę organizatorka postanowiła mnie tak oto obdarować:


 
Weroniczko droga, serdeczne dzięki za taką wspaniałą nagrodę,
oraz za wyróżnienie mojej kartki w Twojej zabawie.

***
Drugą osobą jakiej należą się dzięki, jest Zosia,
u której na blogu udało mi się "złapać" licznik 50 000!
Zosia równie hojnie postanowiła mnie obdarować


 
Ja wprawdzie mam maszynkę, ale ani jednego takiego wykrojnika, ja ma Zosia.
I te scrapki bardzo, bardzo mnie ucieszyły.

Dziewczynom raz jeszcze ogromnie dziękuję za okazane mi serce,
a Was zapraszam na ich blogi, naprawdę warto zobaczyć.

Uściski wielkie dla Was
Gosia
 

20 komentarzy:

  1. Piękne ślubne prace :) śliczne prezenty dostałas :) pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie "zwyklaczki" u Ciebie są zawsze piękne. :)
    Gratuluję prezentów, na pewno świetnie wszystko wykorzystasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, kartki są super. Gratuluję pięknych prezentów i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki i wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki Gosiu, cudeńka same! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Małgosiu i wspaniałe niespodzianki, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu piękne kartki... eleganckie 🙂
    A dziewczyny cudnie Cię obdarowały 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ślubne karteczki :) A prezenty cudne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja serdecznie dziękuję za udział w zabawie :) i zachęcam ;) by się jeszcze zgłosić, troszkę województw nam jeszcze zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, komplecik śliczny, ja tez się przekonałam, że większość lubi "zwyklaki" ze scrapkami :-D Można je polubić:-D Super prezenciki- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so beautiful!! I love the design and the bride and groom!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  12. jakieś piękności dostałaś!
    A kartka delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i bogate te prezenty :) Jednak jakby nie patrzeć, złapać licznik nie tak łatwo! Gratulacje. Kartki może i proste, ale za to śliczne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne ślubne karteczki i piękne niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu te zwyklaczki są prześliczne. Wspaniałe prezenciki dostałaś. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplet, piękne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No no no superasne prezenty a kartki przepiekne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki ślubne niby ,,zwykłe,, ale eleganckie ... piękne!
    Super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu karteczki śliczne no i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty