Cicha noc ... Wyzwanie nr 2

Zgodnie z zapowiedzią, zapraszam Was na nowe wyzwanie.
Proszę tylko, nie sugerujcie się banerkiem, bo nie będzie ono typowo świąteczne.
 Chociaż takowe prace oczywiście mogą się pojawić.

Tematem będzie "Cicha noc..." a raczej wszelkie tego interpretacje.



Jak wiadomo, termin "cicha noc" w większości kojarzy nam się ze świętami, kolędą,
oraz z tą najważniejszą i jedyną oczekiwaną nocą w roku ...



Innym razem może to być ciepła, letnia noc, kiedy słychać rechot żab i koncert świerszczy ...


A może jest to po prostu taka zwyczajna noc, kiedy nasze dzieci błogo śpią w swoich łóżeczkach
 i wokoło panuje przyjemna dla ucha cisza?

*źródło obrazków - internet


Tylko od Was i od Waszej wyobraźni zależy jak zinterpretujecie ten temat.

Przyjmuję chętnie wszelkie prace w wyżej opisanym temacie.
Mogą to być kartki, pudełka, obrazki, hafty, tagi, itp.

Aby zgłosić pracę do zabawy, należy opisać ją w poście na swoim blogu, a link z wpisem  umieścić w komentarzu u mnie na blogu.
Koniecznie napiszcie, co Wam się kojarzy z "cichą nocą".

Wyzwanie trwa od dzisiaj do 25 października tego roku.

Kilka dni po zakończeniu zabawy ogłoszę wyniki.
Do wygrania będzie zestaw świątecznych papierów.


 Zapraszam do zabawy :)




16 komentarzy:

  1. Gosia jak mi coś wpadnie do głowy, to z przyjemnością się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dla wszystkich artystek! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat ;) Chętnie spróbuję swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wyzwanie, jak nie przegapię to spróbuję się z cichą nocą.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny temat i dużym polem do popisu, powstanie na pewno duzo ciekawych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super temat Małgosiu, może się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat, a bombka fantastyczna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyzwanie, może uda mi się coś stworzyć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny temat na pewno powstaną ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja praca
    https://ela17-mojepasje.blogspot.com/2019/10/cicha-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu zapamiętałam i oto jest moja cicha noc:
    https://www.hamali.pl/2019/10/44-cicha-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam mój komplet pościeli dziecięcej -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/09/komplet-poscieli-dla-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam moją drugą pracę -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/10/podusia-z-matka-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam moją zimową pracę: https://mojecudawianki1.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-cicha-noc-hej-jak-za-oknami.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja praca jest tutaj:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2019/10/cicha-noc.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty