Kartki do Ewy

Witajcie :)
Zdążyłam niemal w ostatniej chwili ...
Zabawa u Ewy, chyba jedyna do której udało mi się zrobić wszystkie kartki, a nawet po kilka :)
Miło mi więc zaprezentować te ostatnie, na grudniowe wytyczne:

okolicznościowa




oraz
bożonarodzeniowa



Do wielkanocnej nie miałam weny,chociaż próbowałam.
Tak jak nie mogę się zmusić do robienia kartek bożonarodzeniowych w lecie, tak nie mogę wymyślić wielkanocnych, kiedy świecą choinki. Ot, taka niedyspozycja ;)

Ale na tych serduszka są i zabawę u Hubci uważam za zakończoną :)
Ewa, dziękuję za motywację co miesiąc i udział.



Uściski dla Was :)

28 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki, dobrze, że nie muszę wybierać najładniejszej. Serdeczności Gosieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie urocze, śliczne serdeczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, przepiękne. Kompozycja kwiatów, barw, dodatków na pierwszej mnie zachwyciła. Cudo:) A na drugiej piękna grafika:) i pierniczki - drugie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiękne! No...moja wielkanocna też dziwna- zajączek z czerwonym nosem jak u renifera...hahahahha Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu śliczne Twoje obie kartki z serduszkami. Gratuluję 100% frekwencji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda bardzo imponująco :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, zwłaszcza ta piernikowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne obie :) Pierwsza przepięknie ukwiecona a druga z prześliczną grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, obie karteczki są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, piękne kwiaty, fajnie dodany napis tak na ukos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sliczne, szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda inna, ale z wielkim polotem i smakiem zrobione!!!
    Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie są śliczne i bardzo efektowne. Uściski Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko karteczki przepiękne, jedna piękniejsza od drugiej, zauroczyła mnie pierwsza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki śliczne, ale pierwsza mnie absolutnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty