Na fioletowo

Ostatnio, jak mam wolną chwilę, kleję kartki na Wielkanoc. Tak mi jakoś tęskno do wiosny. Dziś pokażę Wam jedną, zrobioną z myślą o wyzwaniu małoelementowym w Projekcie Wagi Ciężkiej
I wcale nie jest prosto (przynajmniej dla mnie) zrobić coś, co nie zawiera więcej niż 5 elementów.
A to jakiś kwiatuszek już mnie kusił, a to wstążeczka, a może perełki?
W końcu policzyłam tak:
2 warstwy Kapuśniaczka, 1 rameczka, 1 pisanka tekturkowa, 1 kryształki (wiem, wiem, że kryształki to liczba mnoga, ale z jednym to jajko jakoś biednie mi wyglądało, więc policzyłam jako element).
                                                              Chyba nie przesadziłam?





                                                                 
A tak swoją drogą, powiem nieskromnie, efekt końcowy mnie jak najbardziej zadowala.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty