środa, 11 marca 2015

I posyłam cię ...

... na wyzwanie, a nawet dwa. I niech moc będzie z tobą!...



 


 

       Z tym oto przesłaniem wysyłam moje wielkanocne jajo - kartkę na wyzwania do:

http://blog.na-strychu.pl/2015/03/wyzwanie-wielkanoc/



                                                                  oraz

http://scrapek.blogspot.com/2015/03/wiosenne-wyzwanie-nr-34.html

 
Kilka szczegółów technicznych -
Do wykonania jajka użyłam:
Tekturek - Jajo-baza- i wstazka-baza
Różnych kwiatów Wild Orchid Crafts
Tasiemek, koronki i sznurka
Cekinów, złotej farbki do kropeczek
Grafiki dzieci z gąskami (czy kaczuszkami?) tej , oraz papieru Wiek Niewinności 06
 
Praktycznie wszystkie materiały zakupiłam w sklepiku Na Strychu -
i gdybym tylko mogła, kupowałabym więcej i więcej!
Bo wciąż coś nowego się pojawia i zachwyca. I kusi ...
 

5 komentarzy:

  1. Śliczna pisanka! I przestrzenna - świetny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ta karteczka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie słowa to miód na moje serce, pozdrawiam.

      Usuń