Anioł na desce i na kominie :)

 Witajcie moi drodzy :)

Dziękuję za miłe słowa w poprzednim wpisie, części z Was udało mi się odpowiedzieć, do części nie mogłam się dostać i dodać komentarza. Poprzednia wersja bloggera była pod tym względem lepsza. 

Dziś mam dla Was obraz z moją ulubioną grafiką B.Raczyńskiej, lecz tym razem na desce.



 Miłego wieczoru i anielskich snów :)

Zapraszam Was też do obserwowania i polubienia mojej nowej strony

https://www.facebook.com/profile.php?id=100092273705263



9 komentarzy:

  1. Cudowna anielica! Wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postać Anioła nie należy do moich ulubionych, deski też bym nie miała gdzie powiesić, ale to co zrobiłaś jest bardzo fajne myślę że nie jednej się spodoba jako ozdoba domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za wizytę i przemiły komentarz :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię motyw aniołów. Śliczny obrazek wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Anioł na desce i na kominie :)

  Witajcie moi drodzy :) Dziękuję za miłe słowa w poprzednim wpisie, części z Was udało mi się odpowiedzieć, do części nie mogłam się dostać...

Popularne posty