Bogaty zestaw ślubny

 Dzień dobry w niedzielę :)

 Mam dziś dla was specjalny projekt. 

Prezentowy zestaw ślubny w skład którego wchodzi: drewniane pudełko, kartka, koperta na pieniądze oraz torebka. Wszystko to ozdobione pięknymi papierami markowego producenta Stamperii. Użyłam prześlicznej kolekcji ślubnej Romance Forever oraz kwiatów z Primy. Całość w tonacji beżowo - różowo - brzoskwiniowej. Ciepłe kolory, delikatne koronki, złoty połysk typowe dla Stamperii tworzą niepowtarzalny klimat. 












 Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/aniolnakominie Aniol na kominie

5 komentarzy:

  1. fajny zestaw, myślę że Młodej Parze też się spodoba .Lubię też papiery ze Stemperii Najbardziej jestem zachwycona kopertą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający ten zestaw :) Będzie cudowną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik !!!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ślubny zestaw, wszystko pięknie się uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Całość prezentuje się zjawiskowo! Absolutnie fantastyczne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Bogaty zestaw ślubny

  Dzień dobry w niedzielę :)  Mam dziś dla was specjalny projekt.  Prezentowy zestaw ślubny w skład którego wchodzi: drewniane pudełko, kar...

Popularne posty