Powroty - kartka urodzinowa

 Witajcie moi drodzy!

Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o których na razie nie chcę pisać. 

Dziękuję, że pomimo ciszy z mojej strony, odwiedzacie Gosikowy Zakątek. 

Zakątek zostaje, bo mam do niego sentyment. Będzie trochę zmian, część spraw na blogu trzeba odświeżyć, zmienić. 

Zapraszam Was też na moją nową stronę szczegóły tutaj

A dziś na dobry początek kartka urodzinowa :)





 


6 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka Gosiu. Pozdrawiam serdecznie i życzę tylko dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dawno Cię nie było, ale kartka jak zwykle cudna. Cudny ten torcik i piękne kwiaty !!
    Pozdrawiam i powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka prześliczna, ale innej bym się po Tobie Gosiu nie spodziewała :) Fajnie, że znów jesteś, oby Ci się wszystko dobrze poukładało i teraz było już tylko dobrze i coraz lepiej, tego z serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka! Przepięknie ukwiecona :) Lubię niebieskości :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka! Przepięknie ukwiecona! Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Anioł na desce i na kominie :)

  Witajcie moi drodzy :) Dziękuję za miłe słowa w poprzednim wpisie, części z Was udało mi się odpowiedzieć, do części nie mogłam się dostać...

Popularne posty