Kartki wielkanocne

                                               Witam Was w niedzielne popołudnie.
Mam dziś do pokazania kolejne kartki na Wielkanoc. Troszkę może ubogie, ale przeznaczone do wysyłki, (te bardziej pękate do koperty mi się nie mieszczą!) Chociaż ja osobiście wolę wersję "na bogato", najlepiej z mnóstwem kwiatów.


                             Ta karteczka będzie dla mnie, bo mi się najbardziej podoba...
 
                                                         A jakie jest Wasze zdanie?


                             A te śliczne kwiatuszki kupiłam w sklepiku Na Strychu.
                Sama też robię... ale z masy cukrowej! Pokażę Wam za jakiś czas.
                                      



           Zdjęć jak zwykle kilka, bo nigdy nie wiem, które wybrać jako najlepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty