niedziela, 3 maja 2015

Tort komunijny

                                         Jak obiecałam, zapraszam Was na tort!

Ten, jak się domyślacie, też był prezentem pierwszokomunijnym. Trochę się przy nim napracowałam, bo to tort piętrowy. Smak (mój ulubiony!) orzechowo - kawowo - malinowy.
                Do kawusi - pyszny, uwierzcie mi na słowo! Próbowałam osobiście.
Do dekoracji użyłam głównie ozdób z masy cukrowej, większość robiłam sama, kupione były jedynie różyczki i listki. Masą tą pokryty był również cały tort.

                                                       Słodko Was pozdrawiam!







3 komentarze:

  1. wygląda REWELACYJNIE! i pewnie też tak smakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, smakował, bo już skonsumowany.

      Usuń
  2. przesmaczny sliczny torcik

    OdpowiedzUsuń