sobota, 28 maja 2016

Ślubne pudełeczko

Ostatnio stworzony ślubny exploding box, z którego jestem bardzo zadowolona. 
 Szczególnego uroku dodaje mu ta wesoła parka!








I jak Wam się podoba?
Bo mi bardzo i innym chyba też, bo takich pudełek jeszcze powstanie kilka w najbliższym czasie.
Jedyna rzecz jaka mnie "boli", to jakość zdjęć, bo nie zawsze wychodzą mi tak, jakbym chciała. A czasem po prostu nie mam czasu, aby te zdjęcia robić. Jak Wy sobie z tym radzicie? Macie jakieś lepsze aparaty do fotografowania? A może jakieś wypróbowane sposoby?
Będę wdzięczna za wskazówki.
Buziaki Wam posyłam i dziękuję za Wasze wspaniałe komentarze.
Pozdrawiam:))


26 komentarzy:

  1. Małgoniu, ale cudeńko! Ta parka rzeczywiście jest obłędna. I wspaniale połączyłaś kolor miętowy z różowym.
    Co do zdjęć, to niewiele mogę wspomóc, bo aparat mam przedpotopowy i umiejętności niewielkie. Bardziej kiepskie zdjęcia obrabiam w programie PhotoScape, a ogólnie to liczę na wyrozumiałość oglądających:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, pudełko cudne, bardzo mi się podoba i ta para, i świetnie dobrane kolory, super!!! Co do zdjęć, to niestety nie pomogę, moje robi córka, bo ja to się na tym zupełnie nie znam :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko Małgosiu a parka wygląda przezabawnie.
    Ja używam Nikona, to dość dobry aparat ale moje umiejętności są kiepskie. Najwięcej zależy od dobrego światła. Zdjęcia obrabiam w Photoshopie więc czasem udaje się je nieco rozjaśnić lub wyostrzyć. Buziaczki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny boxik , super kolory i ta parka powalajaca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu pięknie CI wyszło to pudełeczko :)
    Najważniejsze jest światło. Ja mam sony. Obrabiam zdjęcie w gimpie, który jest darmowym programem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, para słodka.
    Co do zdjęć. Jak już dziewczyny pisały światło przede wszystkim. I to najlepiej dzienne. Przyszło mi nawet rozstawiać się na podłodze pod drzwiami z balkonu, bo tam było najbardziej jasno ;) Specjalistką nie jestem ale tyle z moich obserwacji. I tak jak Ula korzystam z gimpa, darmowy i rozjaśnić, wyostrzyć w razie co jeszcze idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No parka uhahana mega :)), ja Ci porad zdjęciowych nie udzielę, bo pojęcia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne pudełko!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo. A co do zdjęć to staram się robić w świetle dziennym, a obrabiam je w programie Picasa 3. Może napiszę list do Mikołaja o nowy aparat?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko prześliczne! ja używam małego Nikona, dla amatorów...ale bardzo go lubię a zdjęcia możesz ocenić sama na moim blogu. Ja jestem z nich zadowolona, chociaż i światło gra tu ogromną rolę .Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu pudełko wyszło Ci śliczne, a parka rzeczywiście urocza. Wcale się nie dziwię, że masz na nie zamówienia. Co do zdjęć to niestety nie pomogę, mam zwykły najprostszy aparat i też musze kombinować żeby te zdjęcia jakoś wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko Małgosiu! A młoda para niezwykle urocza :-). Ślicznie i elegancko!
    Przy robieniu zdjęć najważniejsze jest światło, wcale nie trzeba inwestować w drogie aparaty. Przy sztucznym świetle trudno uzyskać zadowalające efekty, no chyba że z odpowiednimi lampami i namiotem ciemniowym. Dlatego warto teraz korzystać z pory roku i zdjęcia robić na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też polecam, bo to najtańszy sposób ;-D
      ale działa zasadniczo latem...choć mnie i zimą się zdarzało robić zdjęcia na balkonie ;-)
      na dłuższą metę lepeij kupić 2 porządne żarówki, takie minimum
      5 000 lx, które dają białe światło. A namiot cezcieniowy możesz sobie zrobić ze zwykłego pudełka i białego papieru pergaminowego, prawie za free i też zadziała ;-D

      Usuń
  14. Pudełko piękne, podziwiam Twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu! Pudełeczko jest cudowne, parka jest wspaniała ale ona tylko dodaje uroku do twojej wspaniałej pracy,Kolorki tez świetnie dopasowałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne pudełeczko!!! Zgadzam się, że w świetle naturalnym zdjęcia wychodzą lepiej.:)) Pozdrawiam! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Boksik cudny, kolorki i cała kompozycja pierwsza klasa! Co do zdjęć, to doradzę Ci za bardzo, bo ja często ze swoich jestem niezadowolona, ale ufam, że ćwiczenie czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki wspaniały, piękny i bardzo szykowny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny boxik.Parka jet cudowna i wesoła .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny box para wygląda bardzo sympatycznie i skłania do uśmiechu na nową drogę życia idealna. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny upominek. Taki na pamiątkę i dobry humor. Wspaniale radzisz sobie z papierowymi wytworami. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. to prawda świetne pudełeczko, bardzo wesoła ta parka czyli taka jak powinna byc Młoda Para, co do zdjęć to zawsze dzienne światło, ja moje poprawiam w photoscape i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów. ja na zdjęciach za bardzo się nie znam ale wydaje mi się ze dużo lepsze powstają na dworze albo chociażby przy otwartym oknie balkonowym.

    OdpowiedzUsuń