Ślubne pudełeczko

Ostatnio stworzony ślubny exploding box, z którego jestem bardzo zadowolona. 
 Szczególnego uroku dodaje mu ta wesoła parka!








I jak Wam się podoba?
Bo mi bardzo i innym chyba też, bo takich pudełek jeszcze powstanie kilka w najbliższym czasie.
Jedyna rzecz jaka mnie "boli", to jakość zdjęć, bo nie zawsze wychodzą mi tak, jakbym chciała. A czasem po prostu nie mam czasu, aby te zdjęcia robić. Jak Wy sobie z tym radzicie? Macie jakieś lepsze aparaty do fotografowania? A może jakieś wypróbowane sposoby?
Będę wdzięczna za wskazówki.
Buziaki Wam posyłam i dziękuję za Wasze wspaniałe komentarze.
Pozdrawiam:))


26 komentarzy:

  1. Małgoniu, ale cudeńko! Ta parka rzeczywiście jest obłędna. I wspaniale połączyłaś kolor miętowy z różowym.
    Co do zdjęć, to niewiele mogę wspomóc, bo aparat mam przedpotopowy i umiejętności niewielkie. Bardziej kiepskie zdjęcia obrabiam w programie PhotoScape, a ogólnie to liczę na wyrozumiałość oglądających:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, pudełko cudne, bardzo mi się podoba i ta para, i świetnie dobrane kolory, super!!! Co do zdjęć, to niestety nie pomogę, moje robi córka, bo ja to się na tym zupełnie nie znam :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko Małgosiu a parka wygląda przezabawnie.
    Ja używam Nikona, to dość dobry aparat ale moje umiejętności są kiepskie. Najwięcej zależy od dobrego światła. Zdjęcia obrabiam w Photoshopie więc czasem udaje się je nieco rozjaśnić lub wyostrzyć. Buziaczki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny boxik , super kolory i ta parka powalajaca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu pięknie CI wyszło to pudełeczko :)
    Najważniejsze jest światło. Ja mam sony. Obrabiam zdjęcie w gimpie, który jest darmowym programem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, para słodka.
    Co do zdjęć. Jak już dziewczyny pisały światło przede wszystkim. I to najlepiej dzienne. Przyszło mi nawet rozstawiać się na podłodze pod drzwiami z balkonu, bo tam było najbardziej jasno ;) Specjalistką nie jestem ale tyle z moich obserwacji. I tak jak Ula korzystam z gimpa, darmowy i rozjaśnić, wyostrzyć w razie co jeszcze idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No parka uhahana mega :)), ja Ci porad zdjęciowych nie udzielę, bo pojęcia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne pudełko!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo. A co do zdjęć to staram się robić w świetle dziennym, a obrabiam je w programie Picasa 3. Może napiszę list do Mikołaja o nowy aparat?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko prześliczne! ja używam małego Nikona, dla amatorów...ale bardzo go lubię a zdjęcia możesz ocenić sama na moim blogu. Ja jestem z nich zadowolona, chociaż i światło gra tu ogromną rolę .Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu pudełko wyszło Ci śliczne, a parka rzeczywiście urocza. Wcale się nie dziwię, że masz na nie zamówienia. Co do zdjęć to niestety nie pomogę, mam zwykły najprostszy aparat i też musze kombinować żeby te zdjęcia jakoś wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko Małgosiu! A młoda para niezwykle urocza :-). Ślicznie i elegancko!
    Przy robieniu zdjęć najważniejsze jest światło, wcale nie trzeba inwestować w drogie aparaty. Przy sztucznym świetle trudno uzyskać zadowalające efekty, no chyba że z odpowiednimi lampami i namiotem ciemniowym. Dlatego warto teraz korzystać z pory roku i zdjęcia robić na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też polecam, bo to najtańszy sposób ;-D
      ale działa zasadniczo latem...choć mnie i zimą się zdarzało robić zdjęcia na balkonie ;-)
      na dłuższą metę lepeij kupić 2 porządne żarówki, takie minimum
      5 000 lx, które dają białe światło. A namiot cezcieniowy możesz sobie zrobić ze zwykłego pudełka i białego papieru pergaminowego, prawie za free i też zadziała ;-D

      Usuń
  14. Pudełko piękne, podziwiam Twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu! Pudełeczko jest cudowne, parka jest wspaniała ale ona tylko dodaje uroku do twojej wspaniałej pracy,Kolorki tez świetnie dopasowałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne pudełeczko!!! Zgadzam się, że w świetle naturalnym zdjęcia wychodzą lepiej.:)) Pozdrawiam! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Boksik cudny, kolorki i cała kompozycja pierwsza klasa! Co do zdjęć, to doradzę Ci za bardzo, bo ja często ze swoich jestem niezadowolona, ale ufam, że ćwiczenie czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki wspaniały, piękny i bardzo szykowny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny boxik.Parka jet cudowna i wesoła .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny box para wygląda bardzo sympatycznie i skłania do uśmiechu na nową drogę życia idealna. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny upominek. Taki na pamiątkę i dobry humor. Wspaniale radzisz sobie z papierowymi wytworami. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. to prawda świetne pudełeczko, bardzo wesoła ta parka czyli taka jak powinna byc Młoda Para, co do zdjęć to zawsze dzienne światło, ja moje poprawiam w photoscape i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów. ja na zdjęciach za bardzo się nie znam ale wydaje mi się ze dużo lepsze powstają na dworze albo chociażby przy otwartym oknie balkonowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty