niedziela, 23 października 2016

No to zaczynamy ...

Chyba czas najwyższy rozpocząć świąteczną produkcję. 
Na początek będą to kartki na zabawę do Uli.




Najpierw zaległa ze śnieżynkami



Do jej wykonania użyłam wygranych papierków z nowej, pięknej i magicznej kolekcji Klaudii Szpunar Magic Dreams. Tylko grafikę wycięłam z arkusza Scrap Berry's.

Następna karteczka z gwiazdą betlejemską



i jeszcze mały "bonus" w ramach rekompensaty za opóźnienie ;)



I tutaj użyłam darowanych scrapków od naszej kochanej Lidzi. 

***
Jeszcze nie całkiem czuję "te klimaty", ale powoli rozkręcam się.
I uwaga! Te kartki są do rozdania!!!
Jeśli naprawdę się komuś spodobają ?! to niech napisze w komentarzu. I tyle. Ja wyślę :)
Dziś kto pierwszy, ten lepszy!!!
To w ramach podziękowania za Wasze liczne komentarze. 
Witam też nowe osóbki jakie do mnie zawitały.  Bardzo mnie to raduje.
Miłej niedzieli Wam życzę ... i START!!!
:)


48 komentarzy:

  1. Piękne na pewno ucieszą nowego właściciela ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są każda ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu wszystkie karteczki cudne a ostatnią z chęcią widziałabym u siebie. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!!!Ostatnia już "zakoszona";-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki Małgosiu :) co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoniu, piękne są Twoje karteczki. A ja wciąż nie mam śmiałości zabrać się za bombkę z elementów od Ciebie.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki - jak zawsze :) Ostatnia szczególnie wpadła mi w oko !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt sie nie zgłosił po takie cuda??? To ja to ja 😁 sie zgłaszam 😁 po pierwszą chociaż 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu one są cudniaste, to ja nie wiem co będzie jak ty się rozkręcisz z klimatem :) Miłego wieczorka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech spóźniłam się haha. Piękne karteczki, magia świąt bije od nich. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie - wszystkie piękne, ale ostania jest rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne karteczki :) Śnieżynkowa jest naj naj naj :) Oczarowała mnie grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne, a ta niebieska podoba mi się szczególnie - urocza grafika!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki -za późno laptopa odpaliłam:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu, piękne kartki, szybko znalazły nowych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne, w drugiej sie zakochalam, szkoda ze Anitka, juz dwie capnęła ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki! aż nie wiem która naj wszystkie zachwycają mnie jednakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne!
    Ostatnia jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I tak to jest jak człowiek zagląda z opóźnieniem do Ciebie, Cudne karteczki, ta niebieska prześliczna, uwielbiam te grafiki z króliczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, karteczki śliczne, takie dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu śliczne są te kartki, Format bombki bardzo mi się podoba Zastanawiałam jak je zrobiłaś, ale chyba już wiem :-) Może skorzystam z pomysłu jak pozwolisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu, kartki cudo!!! Piękne kolory i klimat super :))).

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowne kartki zrobiłaś! Szczególnie ta okrągła jest naprawdę ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba się nie załapałam, no nic i tak są piękne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie przepiękne! ale ta pierwsza przesłodka =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu! Jakie Przepiękne Karteczki, Każda ma coś w sobie, Wszystkie mi się bardzo podobają - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie się rozkręcasz Małgosiu, karteczki są urzekające! Najbardziej spodobała mi się bombka, cudeńko. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle pięknie wchodzisz w nowy temat-temat świąteczny. Podziwiam Twoje prace nieustannie i przesyłam serdeczne pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo :)) i takie piękne początki uwielbiam :)) ta pierwsza podbiła moje serce :) swoją drogą przypomniałaś mi że uległam i kupiłam ten arkusz -trzeba odgrzebać :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudne, jest brokat to już je uwielbiam :) Na święta wszystko powinno się błyszczeć hi hi :) Karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne wszystkie, ostatnia naj:)

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW, Wszystkie są piękne, miałabym problem wybrać tą jedyną, xD.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ te Twoje karteczki prześliczne . Mistrzostwo po prostu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne karteczki. Ta ostatnia to moja faworytka 😀

    OdpowiedzUsuń