Candy scrapkowe ..... i kilka słów wyjaśnienia

Zacznę od Candy!
Obiecałam, więc się podzielę! Scrapkami takimi jak na zdjęciu i nie tylko.
Zapisy od dziś do 28.10.2016

 

1. Kto chce, umieszcza u siebie banerek.
2. Chęć udziału w rozdawajce zgłaszacie w komentarzu poniżej.
3. Candy tylko dla obserwatorów bloga (lub Google+)

Wylosuję dwie lub trzy osoby, a wyniki podam po 29.10.2016 r.

***

Jeszcze kilka słów wyjaśnienia -
Przez kilka tygodni będzie mnie mniej na blogu, nie zawsze też uda mi się do Was zaglądnąć.
Dziewczyny z zabawami - przepraszam, ale prace do Was postaram się zgłosić w terminie późniejszym. 
Bogusiu M.  - nie dałam rady, nie zdążyłam z pracami na Twój kiermasz!
Paczuszki z mojej zabawy i wymianek scrapkowych będę wysyłać po trochu od jutra.
Czasem po prostu nie da się ogarnąć wszystkiego! Przepraszam tych, których zawiodłam.
Serdecznie zapraszam Was na moją rozdawajkę - 
i do napisania za jakiś czas!!!
Buziaki dla Was serdeczne - 
Gosia :)


 

58 komentarzy:

  1. Jasne Gosiu, 3ma za Ciebie kciuki 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiulku, ja się zgłaszam.
    Mocno tulę i przesyłam ciepłe myśli, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, skąd ja to znam? mam dokładnie tak samo...... Na takie scrapki to ja się zapisuję, bo takich na pewno miec nie będę:-((staram się nie brac udziału w candy, gdzie podobne scrapki moge sobie zrobić, żeby inni mieli szansę:-) Cudne są! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście chętnie przygarnę troszkę świątecznych scrapków.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja biorę udział w Twojej fantastycznej zabawie. Banerek u mnie.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam serdecznie i chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, trzymam kciuki, aby wszystko jak najszybciej się poukładało. Ja też nie nadążam...
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te śliczne scrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosi najważniejsze, żebyś sobie wszystko poukładała... mam nadzieję, że to nic poważnego...
    U mnie zabawę możesz nadrobić kiedy będziesz chciała i mogła :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja chętnie dołączę do zabawy no i wspieram Cię Gosiu myślami i modlitwą !

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Banerek: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, nie przejmuj się, czasem tak bywa, że chcemy wiele ale czas, a raczej jego brak krzyżuje nam plany. Oczywiście zapisuję się do Twojego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także zapisuję się do Twojego candy. Banerek wisi na blogu cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu! Życzę Ci żeby wszystko poszło po twojej myśli,Ja również zapisuję się w kolejkę - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłego tygodnia Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu i ja stanę w kolejce po wspaniałe scrapki, u mnie takich przydało brak wiec by się przydały. Może szczęście się uśmiechnie-zobaczymy. Banerek zawiesze jutro jak zasiąde do komputera. Gosiu myślę że nikogo nie zawiodłas bo czasem życie płata nam figle i musimy jakoś znosić to wszystkie a każda z nas ma serce i wyrozumiałość. Ja dziś męża do szpitala odstawiłam a planów mieliśmy tysiąc i niestety wszystko się posypalo. Życzę Ci wszystkiego dobrego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulam do serducha kochana💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj ja tez sie zapisuję 😊 banerek zabiorę jak kompa wydrę córkom 😊 a one teraz długi weekend mają :|

      Usuń
  17. Obok takich wspaniałości nie możną przejść obojętnie :) Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce, a Tobie życzę byś wszystko ogranęła tak jak sobie życzysz :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. :) Zapisuję się na candy, a czasem się nie przejmuj, też ostatnio mi go brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj coś o tych obowiązkach i ciągłym braku czasu wiem, więc doskonale rozumiem. A na Twoje candy z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu chętnie biorę udział w zabawię i życzę Ci więcej czasu na ogarnięcie swoich spraw .

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja chętnie zapisuję się do zabawy, scrapków sama sobie nie zrobię, więc na pewno by się przydały :)
    Banerek zabieram i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu z przesyłeczkami to się nie spiesz poczekamy,czasem tak bywa, scrapeczki cudne ale sie nie zapisuję bo szczeście mi dopisało w konkursie u Ciebie, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu wracaj do nas szybko. Mnie także ostatnio jest coraz mniej na blogu, ale jakoś czas ucieka mi przez palce i nie mogę się zorganizować. Wszystkie robótki stoją w miejscu, no ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
    Z przyjemnością dołączam do zabawy i wyciągam łapki po te piękne scrapki, których sama sobie nie jestem w stanie zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta tuż, tuż więc szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Z radością& nadzieją zapisuje się do zabawy:)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama jeszcze nie mam maszynki więc tym bardziej chętnie się zapisuję do zabawy :) Banerek na blogu http://pracowniapauliny.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po takie scrapki jak najbardziej się zapisuję :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne scrapki :) Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te scrapki! Jeśli pozwolisz, również ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również zgłaszam się do candy! Pozdrawiam, Anna Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu mam nadzieje ze szybko sie odnajdziesz i wrocisz do nas. Pozdrawiam serdecznie i oczywiscie dopisuje sie do listy na candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak bywa czasami,ze człowiek nie nadąża.Też właśnie nadrabiam w odwiedzinkach...
    Chętnie ustawię się w kolejce,może poszczęści mi się imieninowo ;)
    Złapania oddechu życzę:)Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja również zgłaszam się do zabawy :) może akurat się uda - chociaż długa tu kolejka chętnych :) ale kto nie próbuje... a takie ładne scrapki to by się przydały, zwłaszcza jak ktoś nie ma maszynki do wycinania tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne scrapuszki ... chętnie je przygarnę.
    Trzymam kciuki, aby wszystko poukładało się po Twojej myśli.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana zgłaszam swój udział w zabawie a banerek wisi już na moim blogu http://agnieszkamadejska.blogspot.com/ więc serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. ja tez staje w kolejce po tak piękne scrapki

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosiu, banerek Twojego candy wisi u mnie już od dawna, ale teraz widzę, że nie zostawiałam komentarza i zgłoszenia chęci uczestnictwa, więc robię to teraz. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie zapiszę się do zabawy , bo scrapki sama słodycz . Zabieram banerek i zostawiam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się i ja! Takich scrapkow nie posiadam, a na pewno zmotywowalyby mnie do robienia kartek świątecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Małgosiu te scrapki są przepiękne , staje grzecznie na końcu ogonka , czasem się sprawdza że ostatni będą pierwszymi i na to liczę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne, kuszące nagrody, zgłaszam się do zabawy. W życiu nie zawsze jest tak jak sobie zaplanujemy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gosiu, dopisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gosiu, z przyjemnością przygarnę świąteczne scrapki,a choć to koniec kolejki, to nadzieja na nie mnie nie opuszcza ;)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja też się chętnie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak to się stało, że przegapiłam zapis do Twojej zabawy? trzeba to zaraz naprawić :) Tak więc też się zgłaszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczności! I ja się zgłaszam =)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super candy nie mam maszynki to by mi się scrapki przydały...

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejce po takie cudowności

    OdpowiedzUsuń
  52. zapisuję się może szczęście się do mnie uśmiechnie bo 29 X to moje urodziny

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak na ostatnią chwilę i ja się zapiszę.
    Piękne rzeczy tworzysz, jest co pooglądać, a ja dopiero teraz tu trafiam... eh... ta blogosfera jest tak duża :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty