Fiolety do Hubci - propozycja nr 1

Tym razem bardzo podszedł mi temat zabawy u naszej Ewy - hubki.
Akurat kilka prac fioletowych mam na tapecie, dlatego dzisiaj moja pierwsza propozycja.

Tutaj banerek:




I moja wersja nieświąteczna (użyłam scrapków od Was - dziękuję)





Warstwy - ale jeszcze nie sterczy za bardzo!!!
***
Dziękuję za Wasze odwiedziny i życzenia zdrowia, 
powiem Wam, że dawno mnie choroba nie trzymała tak długo, niby nic takiego, ale kaszel nie chce się odczepić. Paskuda ;)
Buziaki, do zaś :)

26 komentarzy:

  1. Zdrówka, zdrówka zdrówka
    kartka obłędana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, piękne te fiolety i karteczka zachwycająca.
    Na kaszel bardzo dobry jest syrop Supremin (bez recepty).
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna, fantastyczna :**, zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te fiolety. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka Ci wyszła! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ☺ na chorobe duze dawki wit C i D☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączę się w bólu, też przyczepiło się do mnie jakieś paskudztwo i puścić nie chce :/ W zasadzie cała rodziną cherlamy mniej lub bardziej.
    A karteczka cudowna! Piękne kwiaty i cała kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko! Przecudną karteczkę zrobiłaś, fiolet to mój kolor, Dlatego tym bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka i wspaniale warstwowana- uwielbiam :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu śliczna jest ta kartka w fioletach , a ile warstw ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę zdrówka, karteczka cudna. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka , lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kartka
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, ale piękne fiolety :) Cudowna kartka, jestem zafascynowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka, Gosiu!
    Zdrowiej, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu karteczka prześliczna, kolorki superaśne a co do warstw jestem w szoku jak to pięknie poskładałaś i rewelacyjnie się wszystko komponuje. Zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie "sterczące" warstwy, prześliczna karteczka!
    Miłego i zdrowego weekendu Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serce się raduje na widok takiej pracy! Podziwiam pomysłowość, precyzję wykonania i wielkie wyczucie estetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka :) Te warstwy są ekstra, bo nie są właśnie nie wiadomo jak sterczące! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty