Grudniownik i nie tylko

Witam serdecznie! 
Zacznę od podziękowania za miłe słowa pod ostatnim postem, 
staram się odwdzięczać rewizytą na Waszych blogach i zostawiać jakieś słówko w komentarzu, jeśli kogoś pominęłam, to z góry przepraszam. Łapię się ostatnio na tym, że czas jakby przeciekał mi przez palce. Roboty pełno, kartki czekają, choinki czekają, a ja nim wrócę z pracy i ogarnę inne rzeczy, to już prawie ciemna noc i już nie mam sił, albo ochoty na nic. A niby jesień i wieczory dłuższe!?
***
Coś tam jednak podziałałam, tylko zdjęcia oczywiście robione nocą ;)
Kartka dla małej wielbicielki "Krainy Lodu":



do tego grudniownik, wersja skrócona:








Prezent dla mamy i córki, w ramach rewanżu.
Do paczuszki dołożyłam jeszcze czekoladownik i bombeczki, jakie pokazywałam we wcześniejszych postach. 
Martusiu, mam nadzieję, że jesteście zadowolone :)
***
Mam jeszcze do pokazania komplecik dla Małej Księżniczki,
ale to wkrótce!!!
***
Buziaki dla Was Kochane, a raczej Kochani, 
bowiem ostatnio zawitał do mnie Pan - witaj Łukaszu :)

:)

30 komentarzy:

  1. Grudniownik mnie zachwycił! Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudniownik mnie zachwycił! Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, karteczka cudowna, moja wnusia też uwielbia Annę i Elsę z Krainy Lodu :) Grudniownik wspaniały :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Elsa z Olafem super:)
    Talenciara jesteś kochana💐
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraina lodu to fajny film i dla dzieci i dla dorosłych, ja uwielbiam Olafa :) A grudniownik prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoniu karteczka wspaniała ale ten grudniownik to ach dech zapiera. Pięknie się prezentuje:-)A brakiem czasu się nie przejmuj-ja siedze drugi miesiąc w domu a mało którego dnia wyrabiam się z tym co zaplanuję. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko, karteczka jest piękna i bardzo lodowa. Zachwycam się grudniownikiem, a już to okienko na okładce to prawdziwe mistrzostwo.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, czas leci jak szalony. Niedawno był wrzesień, a tu już 1 grudnia...
    Kartka urocza, ale grudniownik fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Grudniownik jest super :) ale karteczka też bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent Gosiu a grudniownik po prostu cudny!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny grudniownik, karteczka równie piękna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka....a grudniownik jest po prostu genialny:)
    A o szybkości upływającego czasu to nawet już nic nie mówię....
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace :) Moja doba też się nie chce wydłużyć i też się zastanawiam gdzie te długie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, ale grudniownik mnie zachwycił, super jest.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu! Karteczka śliczna, A Grudniownik jest Przecudowny, bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny grudniownik i piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Gosiu Twoje przepiękne prezenty sprawiły nam ogromną radość ;) Dziękujemy jeszcze raz-karteczka oczywiście stoi na biureczku,cieszy oczy mojej córeczki co dzień,a grudniownik jest cudowny-czekoladownik i bąbeczki śliczne :) Jestem oczarowana Twoimi zdolnościami :) Jeśli chodzi o uciekający czas- to ja mam to samo-normalnie tak mi czas ucieka-tak długo nie napisałam posta...normalnie szok. Pozdrawiam Cię Kochana i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu karteczka sliczna w grudniownik wspaniały!!! Bardzo mi sie podoba, gratkujuje wykonania i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny prezent przygotowałaś :))). Kartka fantastyczna, a grudniownik pięknie ozdobiony :))).

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezent jak się patrzy :) Na pewno obie panie są zadowolone :) Piękny ten grudniownik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu, piękne prezenty przygotowałaś!
    Grudniownik zachwyca, a jego kształt jest świetny :)
    A czas... no cóż, ja też szukam wczorajszego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka cudna, a grudniownik fantastyczny! pozdrawiam zimowo i bialo :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka, magiczna :) Albumik wesoły i pieknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasowy zestaw dla każdej Wielbicielki Krainy Lodu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty