Bombastycznie!

Witajcie w sobotnie popołudnie!
Jako, że dziś sobota, to inspiruję na blogu I like challenges, takimi oto kartko - bombkami:







Bombki słusznych rozmiarów, ok 13 - 14 cm, bazy pochodzą z Papelii.
I zdradzę Wam sekret - właśnie na takich grubszych tekturkach lubię pracować. 
Robiłam ostatnio bombki na papierze craftowym, gramatura ok 250 g, ale pomimo oklejania ozdobnymi papierami, po jakimś czasie, pofalowały się i nieco zdeformowały.
Te, myślę, posłużą jakiś czas w nienaruszonym stanie.
***
Tyle na dzisiaj, pędzę kleić choinki, bo mnie Boże Narodzenie zastanie ;)
Pozdrawiam Was serdecznie ,
do zaś :)

 

 

43 komentarze:

  1. Gosieńko uwielbiam tu u Ciebie bywać...bo tak tu klimatycznie, nastrojowo...Piękne bombeczki stworzyłaś....bardzo subtelne i eleganckie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu pięknie jak zawsze:) i te perełkowe bombeczki- miodzio
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu obie bombeczki śliczne, perełki dodają im uroku:-)
    Zastanawiałam się ostatnio właśnie nad tymi papierami czy tylko mi się falują czy też Innym też. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne bombeczki!!! będą piękną ozdobą świąteczną! pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe! Do takich bomb potrzebna duuuża choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ozdoba świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bombeczka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Uwielbiam kartki w takich bardziej oryginalnych kształtach:) ta pierwsza - stonowana, elegancka... a ta druga - zaskoczyła mnie wyraźnym, niebieskim akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie cudowne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki ozdobiłaś przepięknie, Madziu :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne bombki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bombki!
    A każda porada na wagę złota. Mnie się ostatnio pofalowało, ale się wyprostowało po wyschnięciu, uff, na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bombeczki Małgosiu!Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZECUDNE! fantastyczne kompozycje :)0 pochwal się koniecznie kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne :) Zapraszam na candy do mnie http://niezchin.blogspot.com/2016/12/grudniowe-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu! Prześliczne bombeczki,Bardzo mi się podobają, Szczególnie ta pierwsza - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne- ja takich nie umiem :-D Buziaki! PS mnie własnie magic kartkę pofalował przed chwilą...cholerka jedna....

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombowe karteczki! Bardzo mi się podobają!:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne są te karteczki-bombeczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się prezentują Małgosiu, będą śliczną ozdobą.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ozdobione bombeczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosieńko, zachwycające bombki, a ta druga, z niebieskimi elementami, szczególnie mnie zauroczyła.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne bombki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności Gosiu stworzyłaś!:) ah tak klimatycznie sie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne, ogladam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne, będą piękną ozdobą.
    Sama też lubię gdy wezmę do ręki kartkę a ona ma swoją słuszną wagę, dlatego często oklejam je ze wszystkich stron, nie tylko od frontu. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne bombki, super kolory, ta niebieska-fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię te formy, ćwiczyłam je w tamtym roku na warsztatach z Dorotą Kopeć. Twoje pięknie się prezentują i będą ozdobą na dłużej. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty