Wymianka świąteczna u Patrycji

Witajcie poświątecznie!
Bardzo Wam dziękuję za życzenia i karteczki, jakie od Was otrzymałam, a które wciąż do mnie napływają.
Niedługo podziękuję wszystkim z osobna.
Tymczasem zacznę od wymianki świątecznej zorganizowanej przez Patrycję. 

Moją parą wymiankową była Ela17 z bloga Moje Pasje 
W prezencie otrzymałam cudne, własnoręcznie robione kwiatki, aniołka, mikołajka, szydełkowe gwiazdki, kartkę i czekoladę. Spójrzcie:



A takie pudełko wraz z zwartością posłałam Eli:
Czekoladownik, kartkę, trochę przydasi i słodkości:





Elu, bardzo Ci dziękuję za udaną wymiankę!
A Patrycji za zorganizowanie jej.
***
Pozdrawiam,
do napisania wkrótce!

28 komentarzy:

  1. Gosiu, pięknie się wzajemnie obdarowałyście.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się e jesteś zadowolona bo ja także się cieszę z twojego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna wymianka, piekne prezenty przygotowalyscie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka. Najważniejsze, że obie jesteście zadowolone. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianki dają dużo radości, szczególnie przy obopólnym zadowoleniu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prezenty, to bardzo udana wymianka.
    Przesyłam poświąteczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala wymianka swietne prezenty zarowno te przygotowane jak i otrzymane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymiankowe upominki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu! Wspaniała wymianka - Pięknymi rzeczami się wymieniłyście - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna wymianka! Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok!!! pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna wymianka. :)
    Życzę Ci w nadchodzącym Nowym Roku nieustającej weny i mnóstwa czasu na realizację wszystkich projektów. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się wymieniłyście, Gosiu Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne upominki powędrowały w obie strony :) Gosiu - dobrego Nowego Roku, niech będzie zdrowy, i pełen weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty