Fioletowy album

Jak już wpadłam we fioletową manię, to Was jeszcze przez kilka postów pomęczę ;)
Ale taka odmiana od bożonarodzeniowych prac.
Siądźcie wygodnie, przygotujcie sobie kawkę, herbatkę czy coś innego i zapraszam do oglądania, bo będzie dużo zdjęć!
Dzisiejsza moja propozycja (na blogu I like challenges również) to album o formacie 20 cm x 20 cm,
10 - cio kartkowy. 










 I jeszcze zestaw z kartką do kompletu


Fajny prezent, prawda?
***
Dzisiaj zmykam, bo jeszcze jeden taki album w produkcji ;)
Pa, miłej soboty Wam życzę,
Do następnego!!!

39 komentarzy:

  1. Piękny album, Gosiu, skroiłaś... no i te fiolety uwielbione przez wielu :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album, fajne strony z pięknymi dodatkami, a okładka no to wiadomo cudeńko. Będzie wspaniałym prezentem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! I przypomniałaś mi, że wciąż nie mam albumu na zdjęcia komunijne mojego młodszego... szewc bez butów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dokładnie! Ja tak już drugi rok robię album dla mojego Młodszego :)

      Usuń
  4. Gosieńko, są osoby, których albumy mnie zachwycają i - będę szczera - trochę wpędzają w kompleksy:) Ty jesteś jedną z nich. Elegancja, harmonia, doskonały dobór form i kolorystyki... Nie ma tu nic nieprzemyślanego, przypadkowego. Chce się patrzeć i patrzeć bez końca.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album ,a ja właśnie zasiadam, a Twój juź taki piekny wykończony, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album. Okładka jest cudownie ozdobiona a we wnętrzu zadbałaś o każdy szczegół.
    Gosiu, pytałaś o brokat. Kupiłam go w sklepie papierniczym kilka lat temu ale myślę, że podobne są teraz w większości sklepów ze scrapowymi rzeczami, albo na allegro. Mój ma napis Decomania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu- przezciez to kolejna idealna praca na zabawę do mnie!!!:-) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda, prawda 😊 prezent świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu uroczy albumik zrobiłaś....wszystko w takich ilościach, że nic nie jest przesadzone. Bardzo mi się podoba:) I do tego takie śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent doskonały!
    Świetne fiolety, całość harmonijna... aż się chce powklejać zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Małgosiu :) uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent przygotowałaś bardzo piękny! Kolor fioletowy dodaje dostojeństwa Twoim pracom. Ściskam Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bedzie kapitalny prezent 💐

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że fajny album, cudnie w tych fioletach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałą kolorystyka! super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny??? cudowny!! extra, wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko! Ale Cudo stworzyłaś, Tylko pozazdrościć tak uroczego prezentu, Albumik jest przepiękny , Ślicznie udekorowałaś go w środku - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, przepiękny album stworzyłaś. Fiolety mają swój urok a papiery z kolekcji Avonlea tym bardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny zestaw :) Album wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu jest ślicznie. Niezły kolos, a ile pięknych papierków trzeba było pociąć.. Wg mnie warto był
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu przepiękną inspirację przygotowałaś. Albumik jest cudny, a i kartka fantastyczna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny album, Gosiu :)
    I nawet widać fiolety, bo mi strasznie trudno uchwycić je na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza i taka piękna! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały album, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny album.Swietny zestaw kolorow.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny komplet wyczarowałaś Malgosiu, album zachwyca kolorem, starannością wykonania i zadbania o każdy szczegół! pozdrawiam cała w zachwycie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny album!Uroczo w tych kolorach! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy prezent fajny? Nie! Wspaniały! Te fiolety w Twoim wydaniu do mnie przemawiają jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny album Małgoniu, idealny na prezent! Zawsze podziwiam staranność wykonania Twoich prac. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty