Fluidy pomogły!!!

Jak wiecie, miałam problem z kartką na ostatnie wyzwanie u Ewy.
Prosiłam autorkę pomysłu o jakieś dobre fluidy, coby mnie natchnęły i Ewcia pomocy nie odmówiła!!!

źródło: chyba internet, może nikt mi za to głowy nie urwie!

No i pomogło!!!
Spośród pomysłów: "ręka, noga, mózg na ścianie", "przez żołądek do serca" - wybrałam trzeci wariant:
"... usta milczą, dusza śpiewa ..." 
Ale jak namalować duszę???!!!

***
Najpierw banerek zabawy
 
a oto moje "dzieło":




No i jak?
 
***
Ale to nie wszystko.
Jak wiecie, miałam zaległości u Ewy. Nie wysłałam "deszczowej"pracy.

 
I tym razem u mnie trochę przewrotnie, deszcz w wersji optymistycznej:
 

 
Szkoda tylko, że zdjęcia do światła sztucznego robiłam, ale jutro jak wrócę z pracy, też lepiej nie będzie. 
Uff, zdążyłam!
Buziaki dla Was :)







33 komentarze:

  1. Gosiu wspaniałe karteczki, ta z dzieciątkami skradła mi serducho a na deszczowej masz cudne kwiatki. Efekt deszczu świetnie wyszedł. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie ten "mózg na ścianie" hmmm co by to było💐
    Dusza gra, ale rządzi przewrotny deszcz💝
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piekne, takie delikatne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, deszczowa genialna! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie śliczne ale przewrotny deszczyk wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko to powiem tak....zatkało mnie....
    Na moją wczorajszą kartkę napisałaś, że u Ciebie kicha....
    Wiesz co, życzę Ci takich "kich" bo stworzyłaś cudne kartki:)....nie mogę wzroku oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą parasolką i kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki stworzyłaś Małgosiu :) Deszczyk łapany w taką parasoleczkę wcale nie straszny :) Bardzo podoba mi się też Twoja interpretacja z częściami ciała - karteczka prezentuje się świetnie.. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu! Piękne Karteczki i Pomysłowe - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!!!!!!!! JUz wrzucam!!!!!!!!!!!! Buziaki! PS Podobno ten z sefory rewelacyjny- może on pomógł?;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wrzucone- cudne te prace...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne obie! Dzieci przeurocze, a ta z parasolką też śliczna, super efekt deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, świetnie uchwyciłaś temat zabawy, tam na prawdę widać duszę rozśpiewaną! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki obie i super poradziłaś sobie z wyzwaniami, ale pierwsza kartka z duszą jest naj, naj i temat chyba w moim odczuciu trudniejszy był. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super karteczki, obie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace, bardzo podoba mi się Twój styl :)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie karteczki są śliczne, ale ta pierwsza po prostu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie karteczki rewelacyjne, ale deszczyk tutaj króluje 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm, to już wiem, jakich szukać fluidów, gdy weny zabraknie:)
    Karteczki piękne, szczególnie pierwsza mnie zauroczyła.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe interpretacje zadanych tematów. Zawsze Gosiu oryginalnym pomysłem nas zaskakujesz! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu jak to niewiele potrzeba m troszkę fluidu i jakie cuda wychodzą :-) Piękne obie kartki , pierwsza całkiem w moim stylu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kartka, taka z duszą ;) A deszcz w takiej odsłonie, to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace Gosiu, pomysłowe interpretacje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace :) Tytuł posta intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już myślałam Małgosiu, że zaczęłaś reklamować kosmetyki (ha, ha). Wspaniale zinterpretowałaś oba tematy, jestem zachwycona tymi pracami. Pierwsza mnie urzekła!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Poradziłaś sobie znakomicie z tematami! kartki są prześliczne, brawo TY :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne karteczki! Ten parasol z kropelkami i cały w kwiatach mnie zauroczył! Gratuluje Gosiu pomysłów!!!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty