I jeszcze ślubne ...

... ale już chyba ostatnie w tym roku. 
Nie wiem jak Wam, ale mi tak zleciał ten tydzień, że ani się obejrzałam, a już sobota!
Mam jeszcze dwa dni żeby zdążyć z kartką do Ewy - hubki.
Niestety, nie mam pomysłu, jak części ciała przemycić na kartkę. 
Już się boję, co Ewa wymyśli na listopad!!!
Jednak póki co, przechodzę jeszcze do ślubnych, a później będę Was zamęczać (aż do bólu!) świątecznymi!
Jakiś czas temu poczyniłam takie dwa kompleciki z okazji ślubu:



  ***



I tyle na dzisiaj, 
dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny i komentarze, 
miłego odpoczynku sobotnio - niedzielnego Wam życzę
- do zaś!

25 komentarzy:

  1. Przepiękne!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko jak zawsze pięknie dopracowane :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to robisz, że niby nieprzeładowane a piękne!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu śliczne karteczki, piękne te kwiatuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu urocze te karteczki stworzyłaś:)
    Ja też jeszcze nie ruszyłam z kartką do Ewy - hubki, trzeba się sprężyć:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczę i piękne kartki ślubne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosieńko, piękne, bardzo wysmakowane, eleganckie kompleciki.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są Gosiu, a tydzień tez mi szybko zleciał, chyba przez ten swiąteczny wtorek! Sciskam zatem weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki. Ja tez jeszcze nie ruszyłam z karteczką do Ewy 🙁

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu! Oba kompleciki są Przeurocze, A świątecznymi kartkami będziemy się wszyscy nawzajem zamęczać :-) Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłej Niedzieli Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne :) Cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A zamęczaj nas Gosiu ile chcesz kartkami świątecznymi, na pewno będzie co podziwiać :) Te ślubne prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są przepiękne, dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze Małgosiu, kartki przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wykonanie kartek! Gratuluję pomysłowości, gustu i zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  17. precudne, Gosieńko gratuluję dołączenia do DT ILCH :D <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyśmienita robota! Uściski ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe oba komplety kartek :) Cudowna, precyzyjna praca :) Nie mogę się napatrzeć na Twoje prace, więc nas nimi "zamęczaj" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty