Bombki trzy i ogłoszenie

Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam trzy bombki akrylowe wypełnione cukierkami i przyozdobione świątecznie :)
I tylko te załapały się do zdjęcia, bo reszta rozeszła się "na pniu" jako prezenty mikołajkowe.


 
Kochane moje,
ponieważ nawał obowiązków tych domowych, blogowych, szkolnych a przede wszystkim zawodowych spowodowały, że nie wyrabiam a tylko się stresuję, bo nie mogę wszystkiemu podołać w taki sposób jak bym chciała - muszę ogłosić chwilową przerwę w blogowaniu!

Mam sporo prac już wykonanych na szkolny kiermasz i nie tylko, 
więc kilka postów opublikuję automatycznie.

Do Was zaglądnę jak tylko będę miała chwilkę, ale przepraszam, jeśli nie zostawię komentarza.
Osoby które czekają na "podaj dalej" proszę jeszcze o cierpliwość.
Będę się starać aby chociaż dwie dziewczyny otrzymały przed Świętami prezent.
Jak się nie uda, wybaczcie!
(Zgodnie z zasadami mam czas do lipca/sierpnia 2018 r. )

Ponieważ w pracy szykuje mi się gorący okres (jak to w księgowości!!!)
i siedzenie po godzinach do Nowego Roku,
to pojawię się znowu, jak tylko będę mogła.

Do zobaczenia tymczasem!

Gosia



23 komentarze:

  1. Gosiu nie dziwię się ze bombki rozeszły się jak szybko bo są piękne.
    Współczuję gorącego okresu tym bardziej że wiadomo czas przygotowania jest pracochłonny a tu jeszcze inne sprawy walą się drzwiami i oknami.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, bombki są wspaniałe i mają naprawdę smakowitą zawartość.
    Kochana, spokojnie załatwiaj wszystkie sprawy, a my będziemy na Ciebie cierpliwie czekać.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. These are so gorgeous!! I love how you've decorated them!! They look amazing!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko cierpliwie będę na Ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko - działaj sobie spokojnie, doskonale Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne bombki, nie dziwię się, że rozeszły się jak świeże bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombeczki bombastyczne! Gosiu- rozumiem Cię, nawet nie wiesz, jak bardzo.....zagladaj choć i publikuj, co tam jeszcze masz...Buziam! PS I wracaj jak najszybciej!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu spokojnie , blog to ma byc przyjemnośc a nie obowiązek. Rozumiem Cię doskonale , czas jak by przyspieszył
    POmysł na te bombki z cukierkami jest świetny.
    Pozdrawiam i czekam na Twój powrót :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu! Mam nadzieję że wnet wrócisz, Będziemy czekać , A Bombeczki nie dość że są przepiękne to jeszcze smaczne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki ze słodyczami to świetny pomysł. Ja kiedyś na 18-tkę napełniłam cukierkami dużą butelkę-i podobało się. Pozdrawiam i cierpliwie czekam, bo ja już po szaleństwie kiermaszowym:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bombki i pomysłowo zrobione.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie cudeńka, to wcale się nie dziwię, że się rozeszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż przerwa mnie smuci, to zakładam, że po powrocie zasypiesz nas swoimi cudeńkami - czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i smakowite bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalny pomysł na zapakowanie słodyczy. Podoba mi się. Pracuj spokojnie. My cierpliwie czekamy na Ciebie i Twoje piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki z cukierasami - to świetny pomysł na upominek !!! Dziwi mnie trochę, że ogłaszasz przerwę w blogowaniu tak , jakbyś przyniosła zwolnienie do pracy. Przecież my to rozumiemy, bo też mamy rodziny i pracę i wiele obowiązków. Nie przejmuj się tym. Po prostu żyj i zaglądaj czasem do nas :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu pomysł na bombeczki prezenty jest swietny! I poeknie je ozdobilas;) a jak to Ania wyżej napisała ze blog to ma byc przyjemność wiec załatwiaj potrzebne sprawy a my i tak tu bedziemy hehe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe, nie dziwię się,że miały wzięcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty