Kolorowy zawrót głowy 1 oraz podaję dalej 3

Witajcie!
Jeszcze nigdy tak szybko nie uwinęłam się z żadnym wyzwaniem!!!
Ale mam małe postanowienie - nie odkładać, jak mogę coś "teraz" zrobić.

Tak więc Ewa wymyśliła nam takie zadanie:


plus element do kolorowania

i ja wymyśliłam tak:





Teraz czekam na "hardcor"!!!

***

Ogłaszam też trzecie "podaj dalej", bo ostatnia przesyłka dotarła ekspresowo.
Nie minął pewnie miesiąc od ogłoszenia, a Bożenka
obdarowała mnie tak:



Dziękuję bardzo za za sympatyczną paczuszkę.
Przykro mi tylko, że dotarła ona do mnie mocno sfatygowana, gwiazdki i scrapki zostały pogięte. Tłumaczę to okresem świątecznym i dlatego poczta nie obchodziła się zbyt delikatnie z przesyłkami.

Dwie osoby chętne na na "podaj dalej" zapraszam do zabawy.
W przeciągu roku otrzymacie niespodziankę ode mnie.

Ja na razie kompletuję paczuszkę do pierwszej pary z 1 zabawy.

I chyba tyle na dzisiaj :)
Buziaki



17 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, piekna a podarki całkiem śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu! Prześlicznie skomponowałaś tą karteczkę, Prezent Cudowny otrzymałaś , Szkoda że zniszczony trochę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie tempo swietne Gosiu i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Śliczna karteczka Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca praca!!!!Dziękuję i buziam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sobie poradziłaś z tematem , ja jeszcze dumam co z tym fantem zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka powstała:) ja się zastanawiam, czy tez u Ewki nie wziąć udziału w tym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu bardzo fajna ta karteczka, pięknie skomponowana. Śliczną paczuchę dostałaś. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko, wspaniała karteczka. Pięknie pokolorowałaś kwiaty.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Ciebie Gosiu nie ma trudnych wyzwań - to wspaniała i prześliczna kartka!
    Prezent uroczy, mam nadzieję, że udało się uratować większość drobiazgów.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. So gorgeous!! The flowers are beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna karteczka. Jeśli jest jeszcze miejsce, chętnie dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę poniszczone? Nie no przecież pakowałam wszystko ostrożnie, żeby nic się nie pogniotło:( Wielka szkoda i przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna praca. Szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty