Anielsko

Witajcie!
Dzisiaj słodki aniołek na kartce z okazji chrztu.





Dobrej nocki :)

22 komentarze:

  1. Gosiu! Bardzo Piękny komplet - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. What a gorgeous card and box set!! The angel is so sweet!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ten aniołeczek :) Słodka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, komplet prezentuje się świetnie. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny komplecik Gosiu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet! Aniołek-słodziak :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny zestaw. Będzie piękna pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny komplecik Małgosiu, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie rozkoszne aniołki :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka Gosiu :)
    A i pudełeczko jakie cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)****

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty