Anielska wymianka i życzenia

Witajcie! 
Wpadam dziś szybko z życzeniami dla Was:

Świąt prawdziwie świątecznych, 
ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz, 
jaśniejących pierwszą gwiazdką. 
Niech z nut świątecznych zapachów powstanie 
najpiękniejsza kolęda 
i czarem swej melodii spełni 
Wasze marzenia.


 


 


Takie aniołkowe prace przygotowałam na wymiankę w Art Piaskownicy.
Zajrzyjcie, jakie piękne prace przygotowały dziewczyny.

Mój zestaw poleciał do Emi




a ja otrzymałam niespodziankę od Dage -Art




Jak wiecie, anioły kocham w każdej postaci i kolejny przybył do mojej kolekcji.
Dziękuję bardzo Dage-Art za anielski prezent dla mnie a organizatorkom za wspólną zabawę.

Za karteczki i życzenia od Was podziękuję w osobnym wpisie.

Miłego dalszego świętowania :))
Buziaki, Gosia




12 komentarzy:

  1. Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna wymianka,piękne prace.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie 😘
    Piękny anioł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta aniołkowa wymianka, bo jak ktoś kocha anioły, to każdy ucieszy!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowych, wesołych, pogodnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wymianka! Piękne te aniołkowe zawieszki :) Miłego jeszcze świątecznego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka. Gosiu życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wymianka, piękne Anioły. Dziękuję za życzenia i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne aniołowe niespodzianki! pomyślności i radości w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wymianka!! Cudne prace!!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym ROKU!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty