Chwalenia ciąg dalszy ...

                                    ... i jak tak dalej pójdzie, to urosną mi skrzydła i odlecę!
Lecz nie ma obaw, sodówa nie uderzy mi do głowy, zawsze znajdzie się ktoś lub coś, co mi te skrzydła podetnie. Tak już mam. Ale do rzeczy. Wczoraj oprócz prezentu od Ewy, otrzymałam jeszcze wyróżnienie od Lidzi z Misiowego Zakątka, a mianowicie nominację do Liebster Blog Award. Nie wiedziałam za bardzo z czym to się je, wiec trochę poszperałam w necie. W skrócie jest to wyróżnienie otrzymywane przez innego blogera jako uznanie za "dobrą robotę". Odpowiada się na 10 zadanych pytań, następnie nominuje kolejne 10 blogów i znów zadaje pytania. Czyli taki "łańcuszek". Tak, czy siak, miło mi, że ktoś zauważył o docenił mojego młodziutkiego bloga. Lidziu, dziękuję Ci bardzo.


                                                             Jeszcze odpowiedzi na pytania:

1. Skąd pomysł na założenie bloga? 
Od kilku lat piekę i dekoruję torty, ciasteczka i pierniczki. Założenie bloga było w sferze moich marzeń, choć chciałam gdzieś pokazać moje wypieki. W ubiegłym roku, w grudniu, nieśmiało zaczęłam kleić karteczki dla rodziny. Widziałam, że się podobają. Dlatego po moich 40-tych urodzinach odważyłam się i założyłam bloga. Postanowiłam w nim połączyć scrapowanie i pieczenie. 

2. W jakiej technice najlepiej się czujesz?
Uwielbiam robić karteczki! Bo na nie w moich okolicach jest największe zapotrzebowanie a ja jestem raczej praktyczna i nie lubię jak mi coś zalega w szufladach. 

3. Ulubione kolory i motywy w Twoich pracach?
Eksperymentuję ze wszystkimi kolorami. Na razie nie wybrałam tego "naj". A co do motywów - to uwielbiam kwiaty i wciskam je, gdzie się tylko da. 

4. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć? 
Dużo rzeczy nie potrafię, na przykład szyć i haftować czy szydełkować. Ale to tego nie mam cierpliwości (chyba dlatego, że w szkole podstawowej na siłę kazali nam wyszywać i robić na drutach)! Podoba mi się decoupage, kto wie, czy nie spróbuję. 

5. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było?
Hmmm, pomyślę ...... Chyba chciałabym być bardziej pewna siebie. 

6. Co Cię denerwuje u innych?
Wywyższanie się i zadzieranie nosa!
 
7. Twoje wymarzone wakacje
Podróże po Francji, Hiszpanii, Irlandii.
 
8. Twoja praca, z której jesteś najbardziej dumna 
Każda, która mnie satysfakcjonuje i ewentualnego adresata.
 
9. Wymień jakieś 3 swoje ulubione cechy charakteru
Kurczę, nie wiem ... nie lubię pisać o sobie. 
 
10. Dokończ zdanie: "Życie jest...
... największym cudem oraz wielką podróżą"
 
                                Pokażę Wam jaką niespodziankę jeszcze zrobiła mi Lidzia:
To w ramach podziękowania za karteczkę, jaką wysłałam do Jej mamy na imieniny. Tym razem ja Ci, kochana bardzo dziękuję!
 
 
                                   A teraz kolej na moją listę nominowanych blogów:
                                                                I moje pytania do Was:
  1. Skąd pomysł na nazwę/tytuł Twojego bloga?
  2. Jaka technika sprawia Ci największą frajdę?
  3. Czy lubisz komentarze pod swoimi postami?
  4. Ulubione kolory i motywy w Twoich pracach?
  5. Czy lubisz wyzwania i tego typu zabawy?
  6. Jakich technik rękodzielniczych chciałabyś się nauczyć?
  7.  Tworzysz bardziej dla siebie czy innych?
  8. Dokończ zdanie: "Blogowanie jest dla mnie ..."
  9. Wolisz upiec czy kupić ciasto/tort/ciastka?
  10. Nie zanudziłam Cię tymi pytaniami?
 No, tak długiego posta to jeszcze chyba nie napisałam. Mam nadzieję, że Was nie uśpiłam. Jeszcze tylko jedno słówko do moich wyróżnionych: Nie wiem, jakie jest Wasze nastawienie do tego typu zabaw i nominacji. Dlatego jeśli któraś z Was nie ma ochoty wziąć w tym udziału, to ja się nie pogniewam. Napiszcie mi tylko o tym w komentarzu pod postem. 
                                                Buziaki, dobrej nocki.
 

18 komentarzy:

  1. Gosieńko pięknie odpowiedziałaś na moje pytania, dziękuję. Dzięki temu wiem o Tobie trochę więcej :)
    Cieszę się że prezencik już doszedł i jeszcze raz bardzo CI dziękuję za Twoje dobre serduszko :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, było mi bardzo miło. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i wspaniałej niespodzianki od Lidzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dziękuję za wyróżnienie :)
    Ale chyba podziękuję... chyba, że mnie natchnie... jak ten skwar minie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Małgosiu wyróżnienia. Od dawna nie biorę już udziału w tych zabawach. Generalnie służą one propagowaniu nowych blogów o niewielkiej liczbie obserwatorów. Mimo to jest mi bardzo miło i serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Może typować nie będę ale chętnie odpowiem na Twoje pytania w najbliższym poście. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Ewo, że nie popełniłam nietaktu. Myślałam, że wyróżnienie jest dla wszystkich blogów, nie tylko nowych.

      Usuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. szczera do bólu :-)
    gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, bardzo dziękuję za nominację i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczności od Lidzi dostałaś, ja dziekuję za wyróżnienie jeżeli znajdę czas obiecuję odp na pyt, bardzo miło czytało mi się Twoje odp na pyt od Lidzi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło trochę poczytać o Tobie. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  9. Gratuluje wyróżnienia oraz niespodzianki od Lidzi. Cieszę się, że coś się dowiedziałam o Tobie czytając Twoje odpowiedzi. Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi miło Alinko, też Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty