Dzieciaczkowo - urodzinowo

Witajcie,
Czy też czujecie nadchodzącą jesień? Póki co, przychodzę jeszcze z bardzo letnimi propozycjami, a właściwie jedną z nich. Ostatnio miałam przyjemność wykonać dwie kartki urodzinowe dla dzieci naszych blogowych koleżanek. 
***
Dla ślicznej blond - wielbicielki kotów i nie tylko:


 ***
oraz
dla małego Kapitana:



***
I ta ostatnia kartka mogłaby się załapać do zabawy u Ewy - Hubki, bo i morza szum, i tiul, i plaża, tylko trochę już po czasie, a szkoda :( 
***
Ale znalazłam wyzwanie na Stryszkowym blogu, a ponieważ użyłam gratisowych tekturek ze sklepiku (słoneczko, chmurki i kwiatki), to zgłaszam tutaj
***
Do poczytania wkrótce ...

25 komentarzy:

  1. Ta kartka dla małego kapitana jest genialna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, karteczki piękne! A co tam po czasie- zaliczymy, tylko musze poszukać wyzwania4;-D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne karteczki, ta z kapitanem słodziutka ;), ja niestety też czuję na plecach oddech jesieni :( ;( pozdrawiam letnio :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki!
    Przesympatyczne są te kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki :)
    Bardzo dziękujemy za kocią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha 😍 - świetne obie, już u dziewczyn podziwiałam 😊.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko! Karteczki obie są cudowne, zresztą u Ciebie nigdy innych nie ma, zawsze są cudowne.Dzieciaczki mają piękną pamiątkę - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy przepięknie za wspaniałą karteczkę i za chęć włączenia się do urodzinowej akcji :) Adaś jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki:-) Ta morska skradła moje serce, wesoła i kolorystycznie rewelacja. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. F-A-N-T-A-S-T-Y-C-Z-N-E! Piękne kartki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kartki Gosiu, obie szalenie mi się podobają :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosieńko, karteczki fantastyczne i świetnie zinterpretowałaś zainteresowania solenizantów.
    Powodzenia w wyzwaniu - trzymam kciuki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki fantastyczne! Powodzenia Gosiu w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie są śliczne Gosiu, zachwycają detalami i kompozycją.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, jak zwykle piękne...
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe :) aż chce się patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te karteczki!!! Tyle się na nich dzieje:) Mnie urzekła ta z kotkami, choć kapitańska też jest genialna! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękujemy za udział w stryszkowym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne kociowe, ale mały pirat mnie urzekł :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie karteczki prześliczne!!!
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki. Zdążyłam juz je oglądać u dziewczyn 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Na pewno się dzieciakom spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty