Śliczne ale niepraktyczne !?!

Taką opinię usłyszałam ostatnio na temat tego boxu:








Bo jak to schować, a pieniądze mogą wypaść i w ogóle to koperta jest najlepsza!
Hmmm .....
Nie miałam jeszcze okazji osobiście wręczać takiego pudełka, więc nie wiem, czy jest ono praktyczne czy nie. Specjalnie dorobiłam torebkę, aby było wygodnie trzymać i zapobiec ewentualnemu wypadnięciu. Jedno wiem - sama chciałabym dostać takie pudełko, zamiast zwykłej koperty. 
I mam wiele koleżanek, które zamawiają tylko takie właśnie boxy. 
Ale szanuję zdanie innych, nawet jeśli ja mam odmienne. 
Ciekawa jestem jak Wy uważacie:
pudełko czy koperta???
***
Buziaki wieczorne ślę :)


33 komentarze:

  1. zdecydowanie pudełeczko, ślicznie, jak zwykle piękne prace Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko prześliczne. Ja zdecydowanie częściej robię boksy na śluby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko:-) ja odnośnie swoich prac non stop słyszę taka opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu jasne że pudełko😊 pozdrawiam.
    A marudzą przeważnie Ci ,którzy są sknerusami i takiego boxa nie kupią, wiec szukaj innych wymówek.

    OdpowiedzUsuń
  5. pudelko, takie śliczne je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówienia na boxy mam, czyli popularne, bo oryginlane są:) Ale ostatnio sama wręczałam boxa, no i kłopot był (dobrze, że mąż kazał przewiązać dodatkowo wstążką, żeby się wieczko nieopatrznie nie otwarło) bo młodzi nawet się nie zorientowali, że tam kasa jest, wszystkie koperty wzięli, a pudełeczko zostało z innymi klamotami. Wzięli później i mam nadzieje, że z pełna zawartością;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają takie pudełka i na pewno doceniłabym taką pracę. Jednak znam ludzi, którzy woleliby kopertę ...
    Wiesz ile ludzi tyle zdań. Najlepiej niech kupujący określi co chce ...

    Łóżko jest świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wręczałam, ale masz rację lepszy taki boxik niż koperta:)
    śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No będę w mniejszości , dla mnie zdecydowanie kopert , oczywiście w wersji 3D . Box jest cudny, niepowtarzalny , pomysł z łóżkiem genialny . Ale .. no właśnie ja mam praktyczna duszę. Wygląda ślicznie ale na tylko na chwile ślubu. Zazwyczaj kartki ślubne zostawia, sobie na pamiątkę. I tu zaczyna się kłopot. Jak to przechować dla potomnych bez uszczerbku na wyglądzie?? Koperty nawet w zwykłej reklamówce wsadzimy do szafy, szuflady a z tym boksem to już nie tak hop , zwłaszcza jak ma jeszcze dekoracje 3D na wieczku.
    ALe niezaprzeczalnie ma swój urok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko :) Każdy ma swoją opinię na ten temat. Oczywiście byłabym zachwycona jakbym dostała takie pudełko i myślę, że pieniądze by nie wypadły ;) Ale jak napisała koleżanka wyżej gdzie bym ją schowała? Kartki mam w szafce schowane, a pudełeczko pewnie i tak bym wyrzuciła ( nie mam oporów przed wyrzucaniem :P) i zostawiła sobie tylko jego część ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię i pudełka i koperty, ale takie to i ja chciałabym otrzymać...no i nie miałabym problemu z wyeksponowaniem, a pamiątka na długie lata. Fakt, że wiele osób nie kojarzy tego z formą wręczania pieniędzy i odkłada do innych prezentów, ale gdy je odpowiednio zabezpieczyć to nie ma z zasadzie problemu..Pozdrawiam cieplutko Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie sie bardzo podoba :) Cudowne na prezent i na pewno niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wolałabym taki śliczny boxik i nie miałabym problemu z przechowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, oczywiście, że pudełko. Jak się odpowiednio pieniądze umieści, to nie wypadną. Co do przechowywania - myślę, że dla chcącego nic trudnego. No i wreszcie - gdyby otaczały nas tylko rzeczy praktyczne, życie straciłoby wiele uroku. Ale oczywiście szanuje opinię tych, którzy mają bardziej praktyczne zapatrywanie.
    A Twoje pudełko jest super!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu! Ten box Jest cudowny, wygląda jak torebka, A środek jest przeuroczy, Nie wiem dlaczego ktoś uważa że jest nie praktyczny. Mnie się bardzo podoba - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Napewno jest piękny, ale jak to z praktycznością bywa trzeba potem skombinować jakieś pudło, żeby schować taką pamiątkę na lata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna pamiątka :) POZDRAWIAM :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez pudełko, śliczna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. eee... ktoś się nie znał. Absolutnie piękna praca, oryginalny sposób zapakowania, wszystko cacy. Osobiście też wolę dawać boxy. Zawsze jest to inna forma, taka która na dłużej niż 30 sek przeciaga uwage Panstwa mlodych i niekoniecznie jest w niej najistoitniejsza ilość pieniążków ;) Dobrym pomysłem na boxa jest także opakować go dodatkowo w celofan. I ZAWIĄZAĆ WSTĄŻKĄ. Wtedy na bank nic nie wypadnie ;) a wyglada jeszcze bardziej efektownie..

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki box ma cieszyć oko i sprawiać radość z odkrywania jego poszczególnych elementów a nie być pudelkiem na drobiazgi. Z koperty pieniążki też mogą się wysunąć więc to żaden argument przeciw.
    Moim zdaniem box wygląda o wiele lepiej niż koperta.
    A ten, który zrobiłaś jest przepiękny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że taki box jest oryginalny i lepszy od koperty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się boxy bardzo podobają! No, ale, że śliczny to wiadomo:) Z praktycznością może jest gorzej jeśli ktoś chce go od razu ze wszystkimi kartkami na dno szafy upchnąć. Jednak, po co chować takie cudeńko, lepiej je gdzieś wyeksponować, niech cieszy oko:) To, że się pieniądze mogą wysunąć, to nie problem, bo wystarczy dobrze go opakować. Ale tak sobie myślę, skoro pudełeczka są coraz bardziej popularne, jak młodzi dostaną je od wielu gości, to już może być problem z miejscem:):):) Ja na pewno wolałabym dostać bixik, szczególnie taki piękny jak ten:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że box najlepszy - zwłaszcza taki śliczny jak ten :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny prezent przygotowałaś. A co do praktyczności to kierując się tą zasadą to wszystko w domu trzeba by mieć zamknięte w szafach do sufitu, by się nie zakurzyło. A gdzie estetyka i troszkę romantyzmu? Muszą być w życiu przedmioty niepraktyczne, są często ozdobą i osłodą życia choćby na krótki czas. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  25. W ślubnym zamieszaniu wszystko się może zdarzyć - zarówno z kopertą jak i z pudełeczkiem. Myślę, że wybór należy do zamawiającego. Ale boxik zrobiłaś Małgosiu prześliczny! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam na śluby przeważnie robię pudełka i z tego co do mnie dociera, to młodzi cieszą się nimi najbardziej. Uważam, że taki prezent jest atrakcyjniejszy niż zwykła kartka. Piękne pudełko zrobiłaś, jestem pewna, że młodym się podobało :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się bardzo podobają box szkoda, że nie umiem ich robić :). A to zdanie to kwestia gustu, ja lubię takie rzeczy, ale są ludzie który uważają takie prace "za nie praktyczne", np mój facet, mówi, że robię piękne kartki i serwetki, ale są nie praktyczne bo nie pasują to nowoczesnych czasów.

    OdpowiedzUsuń
  28. W kreatywny i piękny sposób udowadniasz, że ta opinia to w ogóle jakaś bzdura :) Cudowne pudełko, inne, ciekawe, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. poniekąd racja...jak się ma mało miejsca cięzko przechowac na pamiatkę...
    z tego powodu robię kartki w sztywnych pudełkach.

    ale z drugiej strony....koperta....takie to trywialne! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też jestem za boxem - bo jest piękny, niepowtarzalny i zrobiony z sercem.
    A opiniami typu - po co to robisz?, to jest niepraktyczne, nie masz co robić z wolnym czasem?, nie szkoda Ci kasy na te pierdoły?.....przestałam się już przejmować. Kiedyś było mi przykro po takiej opinii, ale zrozumiałam, że ludzie bez pasji nigdy nas nie zrozumieją:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty