Wielkanocne kartki

Witajcie!
Dziś znowu na szybko,
 pomiędzy przygotowaniami świątecznymi a produkcją pierwszokomunijną :)
Mam do pokazania jeszcze kilka kartek wielkanocnych, 
które przygotowałam dla rodziny i znajomych.





a takie koszyczki w tym roku robi moja mama:


Poprosiłam o jeden, który jest prezentem dla jednej z Was :)

Kochane moje,
dziękuję bardzo za kartki i życzenia jakie od Was spływają, 
będę jeszcze później pokazywać i dziękować na blogu.
Na razie zmykam do zajęć, bo strasznie mi się nawarstwiły!

Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia Wam życzę,
powinnam się jeszcze pojawić koło soboty z życzeniami świątecznymi.
To tymczasem :)


33 komentarze:

  1. Śliczne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kurki :) Kartki oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki- a mama ma talent.
    Spokojnego tygodnia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kartki, a koszyczek mamy- cudeńko <33 pozdrowionka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu karteczki śliczne a koszyczek mamy cudny, utalentowane z was dziewczyny:-) buziaki i w miarę spokojnych dni w tej gonitwie przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  6. PIękności! A mama jaka zdolna! Moja mamulka nic nie umie z rękodzielniczych spraw, ale i tak ją kocham :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne karteczki i piekny maminy stroik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki cudne, zwłaszcza ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności Gosiu urobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu! Karteczki Śliczniutkie, Szczególnie ta pierwsza. A Mamę masz też utalentowaną, Podziwiam - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki piekne, wiosenne i radosne. koszyczek ładny- jak widać to pasja rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu śliczne Twoje kartki, a koszyczki w wykonaniu Mamy mnie urzekły , świetnie wyglądają z tymi kurczakami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, u Ciebie jak zwykle morze cudownych projektów i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż za piękne karteczki! a koszyczek cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko same cuda...piękne karteczki:)
    A Twoja mama wspaniały koszyczek zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki są prześliczne. A koszyczek Twojej Mamy bardzo mi się spodobał. Jest uroczy.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko, podziwiam karteczki. Twoja Mama robi naprawdę cudne koszyczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeurocze karteczki powstały ☺
    Koszyczek z kurkami mamusi SUPER !!!
    Pozdrawiam świątecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. no proszę, to po mamusi takie zdolne geny! :D

    Pogodnych Świąt Gosiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki piękne, a koszyk rewelacja! pozdrawiam ciepło i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne kartki ze ślicznymi tekturkami. Koszyczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki, Małgosiu!
    Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki poczyniłaś. A mam widać też ma niezłe zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki, koszyczek uroczy! Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę, również dla mamy! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki Małgosiu, co jedna to lepsza. Wszystkiego dobrego na Święta Wielkanocne, radości, czasu spędzonego z rodziną i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  27. U Ciebie, jak zwykle same cudeńka :DDD. Piękne kartki i śliczne koszyczki :DDD. Spokojnych i pogodnych Świąt Małgosiu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Wesołych Świąt!

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe, napewno ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kartki, zwłaszcza ta w formie jaja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne karteczki Gosiu, a pierwsza urocza-jest moja:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty