Czekoladownik na pożegnanie ...

... a ściślej - na pożegnanie ze szkołą! 
Przynajmniej na czas wakacji!!!
Takim wdzięcznym tematem zapraszamy Was na nowe wyzwanie do I like challenges.
Przewidziana nagroda - niespodzianka!
Więc jak szykujecie kartki, laurki, obrazki, czy inne podziękowania dla nauczycieli i pracowników oświaty, to zapraszam na bloga, pochwalcie się Waszymi pracami.
***
Ja przygotowałam taki oto czekoladownik:




Miłego dnia Wam życzę!
I zaglądajcie do mnie, bo mam chęć zorganizować zabawę - wyzwanie, oczywiście z nagrodą!
Buziaki :)
Gosia

25 komentarzy:

  1. śliczny.
    takie małe pytanie, ile kosztuje taki czekoladownik?
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Może i ja kiedyś będę tworzyć takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, on jest cudny. Już nawet zawartość nieważna. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladownik jest prześliczny Małgosiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny, aż nabrałam ochoty na zrobienie czekoladownika, dawno nie robiłam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu czekoladownik prześliczny. Podoba mi się kolorystyka. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny czekoladownik!

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny czekoladownik Gosiu:) Bardzo mi się podoba:)
    Właśnie sobie uzmysłowiłam jaka ze mnie gapa. Robiłam 14 kartek z podziękowaniami dla nauczycieli (bo 6 klasa mojej córki opuszcza szkołę) i przekazałam je już dalej do koleżanki, która ma spakować wszystkie upominki wraz z kartkami -i zapomniałam im zrobić fotek......zostało mi tylko jedno w komórce, które wysyłałam koleżance, aby zobaczyła czy takie kartki mogą być:).....ech starość na mnie wchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, świetna inspiracja! Nigdy nie próbowałam czekoladownika, może więc czas na niego. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu! Ty co byś nie zrobiła to wszystko jest bardzo ładne, Czekoladownik jest Przepiękny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanialy ci wyszedl nic tylko podziwiac i pozazdroscic obdarowanemu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczny Małgosiu. U Ciebie każda praca zachwyca i pomysłem i wykonaniem.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny, dostać taki to sama przyjemność :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne opakowanie na słodki prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wdzianko na czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca:) Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny!!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty