Pamiątka komunijna

Witajcie!
Tydzień mi zleciał nawet nie wiem kiedy.
Ostatnio nie mam wcale czasu na moje karteluchy, ba, na inne rzeczy też!
Matka - Polka pracująca ma czasem wszystkiego po kokardy!!!
I nikt nam nie daje taryfy ulgowej ...
Dobra, bo za dużo napiszę ...
A ja dziś nie o tym.
W ramach odreagowania i odstresowania wymęczyłam kartkę - pamiątkę
komunijną.




Dziękuję za Wasze odwiedziny i dobre słowo.
Zapraszam też na trwające jeszcze Anielsko - sielskie wyzwanie!
Jest już kilkanaście zgłoszonych prac, wspaniałych prac i  zdradzę Wam, że wybór będzie ciężki!!!

I tyle na dzisiaj,
prześlijcie mi, proszę, trochę dobrych myśli, fluidów, czy jak tam zwał,
bo znowu ciężki tydzień przede mną.

Buziaki,
Gosia




23 komentarze:

  1. Piękna kartka Małgosiu! Dobre fluidy przesyłam, bo wiem jak to wygląda, gdy masz przed sobą ciężki tydzien :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie odreagowałaś Małgosiu stresik :) Posyłam uśmiechy i wiosenne słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja CI przesyłam same dobre myśl i życze Ci siły i cierpliwości na kolejny tydzień. A karteczka komunijna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna pamiątka.:) Małgosiu przesyłam moc serdeczności i niech nowy tydzień przyniesie lepsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Cudnie wykorzystałaś te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wspaniała pamiątka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so stunning!! The flowers are gorgeous!! Beautiful design!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała pamiątka Małgosiu! powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu piękna kartka, w tych zieleniach wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, pamiątka jest wspaniała, zieleń dodaje charakteru.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna pamiątka!!! Wspaniała ta kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka :)
    Serdeczności przesyłam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgoś, kartka jest przepiękna.
    Same dobre myśli posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająca pamiątka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna pamiątka a Tobie wysyłam pozytywną energię, nie daj się wiosennemu przesileniu :) Weź "byka za rogi" i do przodu, jestem z Tobą myślami i przesyłam dużo słońca i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka!!!
    Dmucham ku Tobie z silnym wiatrem dużo radości i sił do pracy. Pozdrawiam Gosieńko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna karteczka, na bogato :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała kolorystyka :)
    Mnóstwo dobrej energii wysyłam!!! Mamy już wiosnę, lada moment słonko nas ogrzeje i naładuje porządnie baterie :) :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna pamiatka Gosiu, i sle jz sloneczka i pozytywna energie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza pamiątka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Powroty - kartka urodzinowa

  Witajcie moi drodzy! Wracam po długiej przerwie. Dużo się pozmieniało w moim życiu w ostatnim czasie. Wydarzyły się rzeczy dobre i złe, o ...

Popularne posty