Rogate okiennice

Witajcie w pierwsze majowe popołudnie!
U nas dzisiaj na przemian: słońce, deszcz, grad i znowu słońce :))
Ale grunt, że wolne!
Mogłam wreszcie skończyć kartkę na zabawy do Uli i Ewy.
Chociaż powiem że nie szło mi wcale. Mam ostatnio jakąś blokadę.
W końcu wymyśliłam coś takiego:

Kartka - okiennica (wytyczna Uli), z rogasiem, a nawet dwoma (rogi u Ewy)!
Jeden pokolorowany kredkami Prismacolor. 
Szału nie ma, a kartka jest nieco inna niż zwykle :)




Okienka zamykają się na magnes.
 
Banerki zabaw:
 


 


 

Będą jeszcze zaległe podziękowania,
za kartki wielkanocne, które nadeszły nieco opóźnione.

Dziękuję bardzo 

Ani K.



Adze (agula-haft)



Joli


Izie, od której w zamian za scrapki, dostałam też prześliczne zakładki



Dziewczęta, bardzo Wam dziękuję za te oznaki życzliwości.

Buziaki,
Gosia

 

23 komentarze:

  1. prześliczne prace,widać że wykonane całym sercem :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu Ty mówisz, że kartka średnia a ja uważam ją za craftowe cudo! Cieszę się, że kartka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu Twoje kartki zawsze są śliczne i dopracowane. Ja tam w ogóle nie umiem ich robić więc tym bardziej podziwiam :)). Fajny pomysł z zapięciem na magnes. Piękne kartki od dziewczyn dostałaś :)). Uściski posyłam i oby pogoda nie była już tak kapryśna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest bombowa!!!!!!!!!! uwielbiam craft i kredki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa karta, pomysł na magnes, efekty śniegu, czy w środku pomalowany renifer :) gratuluję pomysłu.
    U mnie pogoda też do bani, a szkoda bo to majóweczka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu ogladam Twoje króliczki- sorki, że zamiast podziwiać kartki ogladam "tło" ale oczy same mi uciekają :) O raju- zakochałam się ... w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym umieć Gosiu tworzyć takie karteczki kiedy mi "nie idzie" :) Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu cudna karteczka, podziwiam ile przydasi użyłaś, dla mnie to prawdziwa magia. Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest cudna! Piękne połączenie bieli z papierem craftowym. A malowany reniferek jest rewelacyjny :)
    A karteczki i zakładki śliczne dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this is so stunning!! I love the shutter design and the beautiful images and sparkle!! It's gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o pogodzie pisać nie będę... bo ta sama strefa :) ten sam region ;) a tak poważnie to bardzo pomysłowa ta Twoja okiennica Małgosiu :) Rogaś w środku miodzio, a ile skrzącego śniegu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ośnieżone choinki, kolory piernika (moje ulubione ciasto ;-) ) z bielą świetnie połączone. Oba Rogasie urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu cieszę się że karteczka dotarła bo już myślałam że PP zagubiła. (piękna dekoracja zajączkowa w tle)
    Karteczka śliczna, fajny pomysł na ten magnesik. Rogaś w środku jest słodziutki. Okiennice pięknie mienią się śniegiem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgoś, bardzo klimatyczna okiennica, a kartka kojarzy mi się z lukrowanym piernikiem (chyba przez tą kolorystykę).
    Udanej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za wszystkie przemiłe komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki, urocze zakładeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okiennica bardzo fajnie wyszła. Jest milo dostawać karteczki swiąteczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka okiennica IDEALNA!!!
    Bardzo lubię takie połączenie kolorów i materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SU-PER! Kartka jest genialna, bardzo mi się Gosiu podoba :D Kolorystyka fantastyczna, renifer śliczny a forma pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakładki do książek są rewelacyjne, aż chce się czytać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje prace, są niezwsykle inspirujące <3 Ucieszyłabym się gdybyś zrobiła coś z wykorzystaniem włóczki, albo np. sznurek bawełniany. Mam trochę w zapasie i zastanawiam się jak go wykorzystać. Myślę, że nadałby się na odstający element, nie mam jednak pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty