Choinka

W tym roku chciałabym nie kupować tylko sama zrobić dekoracje świąteczne.
Część będzie dla mnie, część podaruję.
Na początek powstała choinka nr 1, w technice mixed - media i decu,
taka bardzo strojna.






Na "pleckach" wyraźniej widać, że nawet zrobiłam spękania!!!
Znalazłam jakiś stary preparat, nie wiedziałam co wyjdzie,
ale zabawa była przednia :))







Na mojej choince przysiadły też ptaszki - to moja druga lekcja z dekupażem :))
Ptaszki podpatrzyłam na Inspirello.pl

Do zrobienia tej ozdoby użyłam mnóstwa preparatów, nawet nie wiedziałam, że tyle mam!
Poszły w ruch farby, mgiełki, gesso białe, kulki 3D, sztuczny śnieg itp.
Wymienię tylko kilka:
pasta woskowa chameleon Pentart
pasta woskowa złota SeeArt
mika srebrna drobna SeeArt 
konturówka biała Pentart
kryształki lodu pisak Pentart
Użyłam też biało - błękitnych perełek. kryształków, metalowych gwiazdek i innych ozdóbek.

Moją pracę zgłaszam na następujące wyzwania:














 Buziaki dla Was :))
Gosia





39 komentarzy:

  1. Wow!!! Ale cudowna choinka ...przepięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie ozdoby sa najlepsze, jak też sobie zawsze cos robię, w tym roku stawiam na drewniana choinke, ale jeszcze jej nie zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka wyszła przecudownie! Ja też mam kilka, ale ciągle czekają aż znajdę czas, żeby się nimi zająć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna choinka Gosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna choineczka Małgosiu ;) na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka wyszła przepięknie Malgosiu ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca! Moje bazy hdf tez czekają:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie mediowe projekty. Choinka wyszła wspaniale, to nietuzinkowa i prześliczna dekoracja. Uściski Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu cudowna praca, jeszcze ładniejsza niż bombeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna ozdoba na świeta. Piekna kolorystyka;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna taka zmrożona a ptaszyny na grafice przeurocze, pozdrawiam Gosiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna choineczka Gosiu!!!
    Pozdrawiam Cię miło 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, stworzyłaś piękną zimową dekorację!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna choinka i jakie kolorki śliczne !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! jaka piekna choinka! jestem pod wrażeniem. Super pomysł na użycie pomponików :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca.I te ptaszki na środku choineczki trafione w kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czad👍 Faktycznie sie wystroiła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosieńko, zauroczyła mnie ta choinka. Niebieska i z ptaszkami - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem choinka jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, jest piękna! Niesamowicie oddałaś zimowy urok :). Tył bombowy!!! Bardzo mnie się podoba :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczna i na bogato, tak jak powinno być!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna praca :) dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna i zaskakująca, ślicznie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki zdolnym rączkom będzie jedyna w swoim rodzaju dekoracja, bo nie ma takiej drugiej! :)
    Robiłam na tej bazie tej choinki w ubiegłym roku, bardzo przyjemna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa praca! Ilez pracy trzeba było w nią włożyć... Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna choineczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna choineczka, podziwiam! Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna choinka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowita praca, ta kolorystyka, grafika jest przesłodka, a kolorystyka bardzo urzeka, i gdy na nią patrzę w głowie nachodzą myśli o Laponii, o reniferach i Dziadku mrozie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje Małgosiu :) tak właśnie powinna wygladać wygrana praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty